Ik wil de onderzijde van mijn auto wel eens een keer echt schoon hebben.
hebben jullie ervaring met wasstraten en waar kan ik bevoorbeeld terrecht voor een goed programma die de onderzijde goed raakt?
Met mijn hoge drukspuit ben ik iedere keer uren kwijt en echt schoon wordt hij niet.
Ik ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen!
onderzijde reinigen
Re: onderzijde reinigen
Gewoon met oude kleren of een regenpakkie onder de auto kruipen en met de hand en de slang alles afwassen. Een voor een de wielen eraf geeft al weer wat extra werkruimte en kan je ook de remmen eens goed doen.
eingelijk is het handig er gewoonte van te maken om na een modderrit dit er meteen af te halen als het nog nat en los onder de auto zit. Als het opdroogt word het enkel maar lastiger.
ja het is veel werk, maar wl weer de moeite waard.
gr,
Roland @ work
eingelijk is het handig er gewoonte van te maken om na een modderrit dit er meteen af te halen als het nog nat en los onder de auto zit. Als het opdroogt word het enkel maar lastiger.
ja het is veel werk, maar wl weer de moeite waard.
gr,
Roland @ work
en uitkijken met hoge druk.....vinden keerringen enzo doorgaans niet lekker...
wat ook schijnt te helpen is het plaatsen van een tuin(zwenk)sproeier onder de auto en dit een tijd laten wateren....zul je hem wel een keer of 2 voor moeten verplaatsen...
robert
boesmans.web-log.nl
wat ook schijnt te helpen is het plaatsen van een tuin(zwenk)sproeier onder de auto en dit een tijd laten wateren....zul je hem wel een keer of 2 voor moeten verplaatsen...
robert
boesmans.web-log.nl
ik hoorde laast van iemadn dat je ook bij een vrachtwagenwasstraat terecht kan.
in dit geval was dat bij een vrachtwagen wasstraat op industrieterrein katsbochten in tilburg.
de prijs viel wel mee geloof ik.
een garage laat daar ook regelmatig de onderkanten reinigen.
er wordt daar zover ik weet met warm water en zeep gewassen op hoge druk .
en je mag er alles achter laten van vuil.
ik zelf ben ernog nooit geweest maar ga het wel proberen als de disco weer klaar is.
deze was straat bevind zich:
vanuit breda naar tilburg: neem afslag tilburg-goirle ga dan boven aan de kruising rechtdoor het industrieterrein op. bij de t splitsing rechts af.
rijd om de macdonalds heen dan zie je na het vrachtwagen pompstationetje links een heel groot wit gebouw met hoge roldeuren daar is het.
vanuit denbosch/eindhoven naar tilburg: neem afslag tilburg-goirle bovenaan de stoplichten rechtsaf bij de volgende stoplichten weer rechts af. bij de t splitsing rechts af.
rijd om de macdonalds heen dan zie je na het vrachtwagen pompstationetje links een heel groot wit gebouw met hoge roldeuren daar is het.
het is maar een tip m,aa rik heb er al goede ervaringen over gehoord.
je kan het eventueel ook bij je eigen in de buurt zoeken zo'n wasstraat.
succes
disco 1992
in dit geval was dat bij een vrachtwagen wasstraat op industrieterrein katsbochten in tilburg.
de prijs viel wel mee geloof ik.
een garage laat daar ook regelmatig de onderkanten reinigen.
er wordt daar zover ik weet met warm water en zeep gewassen op hoge druk .
en je mag er alles achter laten van vuil.
ik zelf ben ernog nooit geweest maar ga het wel proberen als de disco weer klaar is.
deze was straat bevind zich:
vanuit breda naar tilburg: neem afslag tilburg-goirle ga dan boven aan de kruising rechtdoor het industrieterrein op. bij de t splitsing rechts af.
vanuit denbosch/eindhoven naar tilburg: neem afslag tilburg-goirle bovenaan de stoplichten rechtsaf bij de volgende stoplichten weer rechts af. bij de t splitsing rechts af.
het is maar een tip m,aa rik heb er al goede ervaringen over gehoord.
je kan het eventueel ook bij je eigen in de buurt zoeken zo'n wasstraat.
succes
disco 1992
kunnen we dan met z'n vieren voor de prijs van 1?
Groet, Wilberth
Groet, Wilberth