hoi ben er gelukkig weer, pc stuk geweest. ik heb een t-max 12000lbs 12v lier en een detroit locker en 24 spline heavy steekassen gekocht.heb er best lang over nagedacht maar toch gedaan.maar een paar vraagjes
- de stroomvoorziening hoe het beste aan leggen bij een disco v8i mijn accu die de lier gaat bedienen past niet in de motorruimte, hebben jullie een soord van stroom onderbreker ertussen in het geval van kortsluiting en hoe hebben jullie het met het laden van de accu ,misschien een extra dynamo??
mvg wim
vraag lier en hoe beste stroom
Re: vraag lier en hoe beste stroom
Ha die Wim,
ik zag je zondag nog lopen bij het Blauwe Meer, maar je was weg voor ik in de buurt was
Zoek eens in het archief, is al veel over geprikt.
Ik zou zelf zeggen:
- diode om apart laadcircuit naar een aparte lier accu te verzorgen
- dikke kabels van accu naar lier, met daartussen een hoofdschakelaar om de voeding van de lier te kunnen afsluiten
Het wordt zo wel een echt terrein monster met locker er ook nog bij!
Marco
ik zag je zondag nog lopen bij het Blauwe Meer, maar je was weg voor ik in de buurt was
Zoek eens in het archief, is al veel over geprikt.
Ik zou zelf zeggen:
- diode om apart laadcircuit naar een aparte lier accu te verzorgen
- dikke kabels van accu naar lier, met daartussen een hoofdschakelaar om de voeding van de lier te kunnen afsluiten
Het wordt zo wel een echt terrein monster met locker er ook nog bij!
Marco
Zorg dat alle kabels dezelfde diameter hebben, ik heb alles 50² . Ook heb ik nog wat extra massa's gelegd.
Ik gebruik de scheidings diode van warn deze heeft nl géén spannings verlies.
Ik gebruik de scheidings diode van warn deze heeft nl géén spannings verlies.
hoi ik had je niet gezien marco was denk alvast aan het dromen over het spul
tja het moest er ooit van komen he jij en peter zijn niet altijd in de beurt om te wiegen als ik met 2 wieltjes los ben
mvg wim
tja het moest er ooit van komen he jij en peter zijn niet altijd in de beurt om te wiegen als ik met 2 wieltjes los ben
mvg wim