4-/5-bak
Re: 4-/5-bak
hoi
het is vrij veel werk, de vijfbak past niet in je tunnel, deze moet je dus helemaal ombouwen.
groet frank
p.s. uit mijn body kan je wel een 5 bak tunnel slijpen
het is vrij veel werk, de vijfbak past niet in je tunnel, deze moet je dus helemaal ombouwen.
groet frank
p.s. uit mijn body kan je wel een 5 bak tunnel slijpen
Re: 4-/5-bak
De tunnel is demonteerbaar bij een RCC 79, lijkt mij.
Grootste probleem zijn de baksteunen, deze zijn verschillend
Grootste probleem zijn de baksteunen, deze zijn verschillend
Re: 4-/5-bak
Zorg dat je die baksteunen bij de 5 bak krijgt, verder past het gewoon op de gaten die al in je chassis zitten, althans dat was bij mij het geval. Oh ja,.let even op als je een bak koopt dat het een LHD bak is,.de engelse bakken hebben de handrem aan de verkeerde kant zittten.
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.Update 18 sept.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8
'73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
I do love my Land-Rovers - but occasionally their failures drive me to drink
Grtn,
Roland
<b>RAN OVER PROJECT.Update 18 sept.</b>
<a href="[www.mijnalbum.nl] src="[www.mijnalbum.nl]; alt="RanOver 3.5V8
'73"></a>
LOVE,PEACE'N'AXLEGREASE.
I do love my Land-Rovers - but occasionally their failures drive me to drink
Re: 4-/5-bak
volgens mij heb je keuze uit bak met lange en korte pook. ingeval van lange pook hoeft tunnel niet aangepast te worden. (heb van horen zeggen)
Re: 4-/5-bak
de 4 bak past wel onder een 5 baks tunnel maar de 5 niet onder de 4 zonder aanpassing.
de 4 baks tunnel is wel enigzins aan te passen aan de 5 bak langepook.
maar even wisselen met een komplete vloer/tunnel is toch handiger.
gr,
Roland @ work
de 4 baks tunnel is wel enigzins aan te passen aan de 5 bak langepook.
maar even wisselen met een komplete vloer/tunnel is toch handiger.
gr,
Roland @ work