Heel leuk Rob, maar ik doe dat punt in het 2e filmpje met mijn 110 ex-mariniers(2,5N/A zonder electronic aids) met 3-inch lift zonder een wiel te lichten.
Gr Eric.
Ik zie het anders: Jouw 110 kan dat alleen zonder een wiel te lichten waardoor hij hiervoor aangepast moest worden.
De RR doet het zo uit de fabriek en daarna kun je nog met hoge snelheid en MET wegligging naar huis rijden.
Graag droom ik met je mee, en wat een geweldig stukje techniek zit er in die karren, als ze dat ook nog eens op de defenders maken heb je helemaal onhoudbare beesten, echt prachtig.
Een voorzetje daarvan hebben ze in 98 al gedaan. De 90v8 50th heeft de V8 en ZF bak en blijkbaar ook wat onderstelspul van de RR.
Rob, ik ben benieuwd, eindelijk klaar voor het echte werk .
Een onhoudbaar beest, en een go nowhere vehicle als je een electro storing hebt.
Nee lijkt me allemaal niets om met een rijdendecomputer door bv africa te tuffen.
naast dat alles verwacht ik dat deze RR met alle chipjes niet meer dan 15 jaar blijven werken (ALS ze dat al halen )en betaalbaar te repareren zijn. (zijn ze nu al niet).
Nee, dat snap ik maar als het werkt is het wel bizar, de regeltechniek die dit mogelijk maakt vind ik persoonlijk echt helemaal top. Even de betrouwbaarheid van de auto met deze snufjes terzijde geschoven. Als je echt betrouwbaarheid wilt dan weet ik toch niet of ik voor de LR zou kiezen.