Prikkers,
Ik heb ook nog wat overbodige deeltjes liggen:
- aluminium sills van een 88" (complete set)
- wheelcover 205x16 (Land Rover centre Huddersfield) groen met gele letters en biesjes:-)
- het aluminium plaatje wat bij een 109" stawag onder achter de achterdeur zit
- 5 banden met velgen (205x16) op standaard velgen, de banden zijn prima en de velgen roestig, maar niet rot
- G4 banden voor een Lightweight met zgan profiel
- traanplaat voor de nodige opsmuk, zelf op maat maken
Dat was het voorlopig.
Als er gegadigden zij hoor ik het wel.
REEGards
In de aanbieding!
Re: In de aanbieding!
Ik ben op zoek naar wat stukjes traanplaat,, oa voor de skelter vanmijn zoontje hij wil hem onbouwen tot landrover... voorlopig is het nog 1 wiel aandrijving maar dat bouwen we wel een keertje om..
dus ik zoek wat kleine stukken of een groot stuk om klein te maken..
ik hoor het wel,
Johan en Esther
dus ik zoek wat kleine stukken of een groot stuk om klein te maken..
ik hoor het wel,
Johan en Esther
Johan en Esther,
Laat me even de juiste maatvoering weten, dan kan ik kijken of er een passend stuk tussen zit.
REEGards
Laat me even de juiste maatvoering weten, dan kan ik kijken of er een passend stuk tussen zit.
REEGards
Hee hallo, leuk dat prikbord, ben sinds een paar weken de trotse bezitter van mijn eerste landrover 88 LW, uiteraard ben ik op zoek naar onderdelen, zo lekt mijn remvloeistof reservoir of de bekrachtiger die daar achter zit maar ook heb ik begrepen dat deze wagens met een grotere bandenmaat rustig in de toeren lopen ? ik zag dat je G4 banden hebt, het zegt me totaal niets maar wat zijn dat ?
Peter " de leek" uit zeewolde
Peter " de leek" uit zeewolde
Sorry typfoutje het zijn GoodYear G48 banden, dat zijn de banden die standaard onder de Leightweights zitten.
REEGards
REEGards