Ex fietser tank priksel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Erwin de Knegt

Ex fietser tank priksel

Bericht door Erwin de Knegt »

Hoi Arnold,

ik heb maar even wat rondgebeld want zo komen we er niet... Helaas kunnen Ap en ik de tank vandaag net meer uitwisselen en kan Johan de tank morgen overdag dus niet meer overnemen in Friesland... Ik heb nu met ap afgesproken dat ik de tank morgen rond half 7 - 7 uur overneem. Heb vanavond nog met Johan contact over of en hoe hij hem misschien toch nog kan overnemen.
Als anderen het weekend richting jou rijden moeten ze hier maar even op reageren of mij bellen. Anders spreek ik wat met Johan af dat hij de tank bij een volgende gelegenheid overneemt. We rijden allebei vrij regelmatig onze "routes", maar dan moet je wel ff misschein nog een aantal weekejes wachten.
Khoor het wel. Zo niet, dan heb ik een mooie tank...

Groetjes,
Erwin
Erwin de Knegt

Re: Ex fietser tank priksel

Zo Arnold,

Ik reageer nog maar ff op mezelf... ook wel eens leuk.
Johan belt me nog even vanavond, maar als dat ingewikkeld wordt, dan regel ik zelf wel dat ik naar Amsterdam en Wormer moet. Neem ik de tank mee, en als jij/je betere helft er niet is/zijn dan gooi ik de tank wel in de kuil. OK ?

Groetz en tot mails/priks of ziens op de Hollandse Waterliniedag op 4 November. Aanmelden kan op Frank zijn site, www.solidebolide.nl.

Erwin
Apke

ERWIN Bel me even

Bericht door Apke »

Hoi Erwin,

Vanmorgen kon ik niet aangeven hoe laat ik vrijdag in Ede zou zijn. Daar is nu verandering in gekomen. Ik ga morgen van huis uit richting Ede en ben redelijk vrij in de tijd dat ik daar 's morgens aan kom.

Wellicht kunnen we de tank 's morgens uitwisselen en kan het transport naar verdere oorden toch doorgaan.

Inmiddels heb ik je voicemail ingesproken van de 06 waarmee je mij gebeld had.

Apke
ww.larrie.nl
Apke

Bericht door Apke »

De tank is onderweg :-)

Apke
Johan Smit Serie IIa

Bericht door Johan Smit Serie IIa »

Komt ie toch nog in noordholland aan. Ik neem het stokje over in friesland.
en ex-fietser ik neem vanavond wel kontakt met jou op voor de overdracht op zaterdag.
Moet ik hem nog vullen met friese koolzaadolie ?
Erwin de Knegt

Inderdaad ! De tank zal er inmiddels wel ongeveer zijn denk ik. Vanmorgen eerst in Arnhem opgepikt en gezellig er mee naar Friesland. Vanmiddag lekker bij Johan achter in de 2-2A-3 en weer de andere kant op via Joure !
Sweer mooi geregeld.

Veel plomzier er mee en ik ben benieuwd naar het resultaat !

Groetjes en tot ziens !
Erwin
Johan Smit serie IIabc

Bericht door Johan Smit serie IIabc »

De tank staat nu in Haarlem. Nu de ex-fietser even uit zijn coma halen en dan komt het allemaal goed.
Plaats reactie