toch dus?
Re: toch dus?
ja ik ben zeker van mijn zaak
ik ga een range rover belasting vrij rijden
en die wordt gaaf jongens ik heb eenzeer gaaf idee:
range rover belastingvrij
niewer interieur erin van rond 1990
hoog mogelijk verhogen
beschermplaten eronder voor en achter
equip setje eronder
roofrack met lampen erop
zwart spuiten denk ik ( weet nog niet zeker )
en dan mooie stickers denk ik erop van bedrijven om soort rally idee te krijgen.
maar kan ook gewoon zonder stickers ik weet dat nog niet zeker.
mooie groffe banden eronder
dat is mij idee zo ongeveer
dus mocht iemand een range rover weten
ik zoek een belastingvrije range rover v8
4/5 deurs uitvoering
disco 1992
ik ga een range rover belasting vrij rijden
en die wordt gaaf jongens ik heb eenzeer gaaf idee:
range rover belastingvrij
niewer interieur erin van rond 1990
hoog mogelijk verhogen
beschermplaten eronder voor en achter
equip setje eronder
roofrack met lampen erop
zwart spuiten denk ik ( weet nog niet zeker )
en dan mooie stickers denk ik erop van bedrijven om soort rally idee te krijgen.
maar kan ook gewoon zonder stickers ik weet dat nog niet zeker.
mooie groffe banden eronder
dat is mij idee zo ongeveer
dus mocht iemand een range rover weten
ik zoek een belastingvrije range rover v8
4/5 deurs uitvoering
disco 1992
Jammer dat je van je geloof valt... geen camel trophy meer?!
Beloof me dan één ding: dat je hem verkoopt aan iemand die het ook op zijn waarde weet te schatten. Niet iemand die er een ragbak van maakt.
Die camels moeten bewaard blijven zeg ik!
Menno en Kapitein Iglo
Beloof me dan één ding: dat je hem verkoopt aan iemand die het ook op zijn waarde weet te schatten. Niet iemand die er een ragbak van maakt.
Die camels moeten bewaard blijven zeg ik!
Menno en Kapitein Iglo
...ik vermoed dattie voor dat bedrag niet bij een raggert terechtkomt....lijkt mij...
robert
robert
"Jammer dat je van je geloof valt... geen camel trophy meer?!"
Vind ik ook! Als ik jouw verhalen zo las, was je terecht erg trots op een originele en bijzondere auto. Al kan ik Disco's en Range Rovers in diverse gedaanten zeker waarderen, toch lijkt het inruilen van zo'n uniek exemplaar voor een aangeklede gewone versie me in zekere zin een stap terug.
Hermen
Vind ik ook! Als ik jouw verhalen zo las, was je terecht erg trots op een originele en bijzondere auto. Al kan ik Disco's en Range Rovers in diverse gedaanten zeker waarderen, toch lijkt het inruilen van zo'n uniek exemplaar voor een aangeklede gewone versie me in zekere zin een stap terug.
Hermen
Tja, zo kwam ikzelf laatst een leuke aanbieding tegen van een One Ten met een ingebouwde 200 TDi erin... ik was zélf bijna overstag gegaan. Ik hing zelfs al aan de telefoon om te vragen wat Kapitein Iglo moest opbrengen bij inruil.
En toen bedacht ik me al die redenen waarom ik een ex-leger kocht... en die had ik bijna allemaal overboord gegooid.
Ik heb 's avonds Kapitein Iglo maar even op z'n dashbord geklopt en mijn excuses aangeboden. Gelukkig is die auto erg vergevingsgezind.
Daarom heb ik hem nu maar verwend met een vriendje: een Sankey Trailer
En toen bedacht ik me al die redenen waarom ik een ex-leger kocht... en die had ik bijna allemaal overboord gegooid.
Ik heb 's avonds Kapitein Iglo maar even op z'n dashbord geklopt en mijn excuses aangeboden. Gelukkig is die auto erg vergevingsgezind.
Daarom heb ik hem nu maar verwend met een vriendje: een Sankey Trailer
Dit gaat je op den duur meer kosten dan de belasting van je disco. Vindt ook maar een goede RR zonder rotte deuren en rotte achterklep waarvan de nokkenas niet op is of waar zo veel aan geknoeit is dat er electrisch alles nog werkt, de hemel niet op half elf hangt enz. Ik heb even een oude RR gehad van 15 jaar oud en dat was een auto toen van 15000,= gulden. Dat was een doffe ellende.
Je gaat bij 10000 km per jaar dadelijk ongeveer 137 euro per maand meer aan brandstof betalen. Ik dacht dat een camel ongeveer 200 euro belasting doet dan bespaar je dus 63 euro per maand.
Een RR is een 1 op 2 tot 1 op 5 benzine slurper. (De mijne deed met airco aan 1 op 2,5, mijn 4.0L doet bij rustig rijden 1 op 5 tot 1 op 6,5) Ik blijf erbij dat je hier spijt van krijgt je hebt nu iets unieks en als je ooit weer een wil is het de vraag of dat lukt. En stel dat de belastingregeling ooit veranderd zoals in engeland is gebeurd omdat te veel mensen gaan doen wat jij wil dan zit je in een klap met een auto die echt niks meer oplevert. Maar het is jou keuze dus eigelijk moet ik me er niets van aantrekken.
Fred101
Je gaat bij 10000 km per jaar dadelijk ongeveer 137 euro per maand meer aan brandstof betalen. Ik dacht dat een camel ongeveer 200 euro belasting doet dan bespaar je dus 63 euro per maand.
Een RR is een 1 op 2 tot 1 op 5 benzine slurper. (De mijne deed met airco aan 1 op 2,5, mijn 4.0L doet bij rustig rijden 1 op 5 tot 1 op 6,5) Ik blijf erbij dat je hier spijt van krijgt je hebt nu iets unieks en als je ooit weer een wil is het de vraag of dat lukt. En stel dat de belastingregeling ooit veranderd zoals in engeland is gebeurd omdat te veel mensen gaan doen wat jij wil dan zit je in een klap met een auto die echt niks meer oplevert. Maar het is jou keuze dus eigelijk moet ik me er niets van aantrekken.
Fred101