Hoogstraten
Hoogstraten
Wij zijn voornemens om morgen weer eens een bezoek te brengen aan Hoogstraten. Zijn er nog meer liefhebbers die er naar toe gaan?
Groetjes,
Ron.
Re: Hoogstraten
Ja ik in een zwarte discovery
Groetjes Zandrovertje
voor wie het een thuis wedstrijd is
Groetjes Zandrovertje
voor wie het een thuis wedstrijd is
Zie je dan hopelijk morgen daar, rijd zelf in een groene 90td5. Moet natuurlijk weer een Nekaf, Landcruiser en een paar Suusjes begeleiden....
Groetjes,
Ron.
ik kom misschien wel ff kijken, maar ga zelf het terrein niet op/in
Marco
Marco
Oke maar je kan altijd een rondje meerijden.
Groetjes Zandrovertje
Bel me maar
Groetjes Zandrovertje
Bel me maar
ok, als ik er naar toe rij bel ik je wel ff!
Gaat de Duitse Herder ook de Belgische klei in?
Gaat de Duitse Herder ook de Belgische klei in?
Speciale LaRo Disco? Het parkeerterrijn was vroegen groot zat....
veel plezier, maar ik kan niet helaas....
(voor hen die deze grappig bedoelde opmerking niet vatten in mijn 'wilde jaren' had je daar een soort clun die HighStreet heette...
)

veel plezier, maar ik kan niet helaas....
(voor hen die deze grappig bedoelde opmerking niet vatten in mijn 'wilde jaren' had je daar een soort clun die HighStreet heette...

Marco,
beter laat dan nooit. Duitse herder is niet de belse klei in gegaan. Achteraf gezien had het wel gekund maar ja dat is wijsheid nadien. Voorgaande jaren heb ik complete auto's in de klei zien verdwijnen en ik ken de bodemspeling van mijn auto en die is niet op belse klei afgestemd. Ben nu samen met zandrovertje meegereden, het was gezellig!! Zie je dinsdag. Is er overigens nog nattigheid te vinden, vanmiddag 80 kilometer zandhappen gedaan met roadboek van hoogstraten.
beter laat dan nooit. Duitse herder is niet de belse klei in gegaan. Achteraf gezien had het wel gekund maar ja dat is wijsheid nadien. Voorgaande jaren heb ik complete auto's in de klei zien verdwijnen en ik ken de bodemspeling van mijn auto en die is niet op belse klei afgestemd. Ben nu samen met zandrovertje meegereden, het was gezellig!! Zie je dinsdag. Is er overigens nog nattigheid te vinden, vanmiddag 80 kilometer zandhappen gedaan met roadboek van hoogstraten.