Toeren V8
Re: Toeren V8
als het een v8 3.5.liter is met cabarateurs dan kan het zijn dat de membraams in de cabarateurs defect zijn of er zit niet genoeg olie in de dempers boven op de cabarateur(zwarte schroefdop) zit of valse lucht of de gaskabel /veer gaat te zwaar.
succes richard
succes richard
Je kunt de stappenmotor even controleren en eventueel schoonmaken, is ook vaak het geval dat deze vervuild is.
Bert
Bert
Een V8 werkt niet met een stangenstelsel maar met een gaskabel, wat ook wel eens het geval kan zijn is dat of het veerte dat de kabel terug moet trekken niet meer lekker is of helemaal verdwenen...
hoi bert ik heb het zelfde probleem gehad.
ik heb het op gelost door het kleine klepje dat in de grote gasklep zit dicht tesolderen.
het zit namelijk zo,door dat je een gasstuk heb gemonteerd het vacium in de caburateur verandert en het kleine gasklepje open gaat staan en dan gaat het toerental heel langzaam terug,de mijne loopt nu als een zonnetje
groetjes jankoBert schreef:
ik heb het op gelost door het kleine klepje dat in de grote gasklep zit dicht tesolderen.
het zit namelijk zo,door dat je een gasstuk heb gemonteerd het vacium in de caburateur verandert en het kleine gasklepje open gaat staan en dan gaat het toerental heel langzaam terug,de mijne loopt nu als een zonnetje
groetjes jankoBert schreef: