plaatwerk schutbord

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
pieter

plaatwerk schutbord

Bericht door pieter »

hoi
voor mijn lightweigt 88 ben ik op zoek naar plaatwerk voor het schutbord (onder bij de pendalen) zijn deze los in de handel??????
Hij begint hier te rotten, wie heeft hier ervaring mee, met het vervangen???
en waar zijn ze evt te koop in het noorden??

vrg

pieter
88Serie123

Re: plaatwerk schutbord

Bericht door 88Serie123 »

De voetenbakken? Kan je zo kopen bij de onderdelenhandelaren. Is voor een LW en Civiele 88 gelijk.
Frank B

Bericht door Frank B »

Online te koop bij www.landro.nl of in engeland bij www.paddockspares.com

Frank B
<a href="[www.sowatch.nl];

<a href="[www.sowatch.nl] src="[www.sowatch.nl];
Rob (landro.nl)

Bericht door Rob (landro.nl) »

De voetenbakken voor een LW zijn niet gelijk aan de voetenbakken van een
civiele 88".

Voor een LW zijn ze niet leverbaar maar je kunt wel die van een civiele series pas maken.
De buitenrand (bij de deur) is anders (LW is ook wat smaller)

Groeten,
Rob
pieter

Bericht door pieter »

okee
bedankt voor de tips heb me er nog niet inverdiept maar is het allemaal boutwerk of ook las werk

pieter
Disco

Bericht door Disco »

vraag eens bij de bekende sloper of er niet ergen één stofstaat te happen misschien even duur/makkelijk

Theo
pieter

Bericht door pieter »

hoe bedoel je alleen de voetenbakken zijn slecht voor de rest is die goed

pieter
Disco

Bericht door Disco »

je zal de oude bakken er uit moeten slijpen de nieuwe er in lassen alles weer moeten beschermen.
ik weet niet hou de rest is misschien is het net zo handig om jouw schutbord door een goed exemplaar te vervangen

Theo
fred101

Bericht door fred101 »

Als er wat plekjes zitten slijp je die ruim uit en dan knip je een malletje uit karton. Daarna teken je dat over op staal, knipt het uit en last het erin. Het lassen is een paar minuten werk, het pasmaken is wat meer werk. Wel leuk werk.

Fred101 (pas bij hobbel een nieuwe strook onderin erin gezet want er zaten 2 gaatjes)
88Serie123

Bericht door 88Serie123 »

Als ze niet geheel weggerot zijn, kan een plaatwerker er ook een plaat inlassen. Het is zo en zo een las klus.
pieter

Bericht door pieter »

hoi

Bedankt voor de reacties denk dat ik er een stuk uitslijp en er een nieuw stuk in las.
maar heb nog een vraag vind dat ik wat teveel stuurspeling heb en zo te zien zit het in het stuur huis, is dit nog na te stellen?????

lw 88 mil

vrg
pieter
LimaWhiskey

Bericht door LimaWhiskey »

Yep,
grote moer van stuurhuis eraf halen. Daaronder zit de stelmoer. Als het niet opknapt ga dan aan je stuurkogels denken.

Andries
Plaats reactie