schande

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
foto jan

schande

Bericht door foto jan »

stond er vanmorgen een bericht met foto in het DvhN , ongeval met dodelijkafloop(heel triest). Aanrijding waarbij een "JEEP" geen voorrang kreeg, "pardon" op de foto is toch duidelijk te zien dat het een een Discovery gaat. de verslaggevertjes van de krant moeten nog een hoop leren.
LaroLoos

Re: schande

Bericht door LaroLoos »

Tja, DvhN!

Ivo
bart74

Bericht door bart74 »

zie: www.kilroy.nl

Bart
foto jan

Bericht door foto jan »

daar moet je niet naar kijken, dat is rotzooi
LaroLoos

Bericht door LaroLoos »

Waaruit maar blijkt dat zo'n Disco een hele veilige auto is.

Ivo
Bart74

Bericht door Bart74 »

waarom niet? Iets beters in de aanbieding voor 'mijn'' regio?

Bart
foto jan

Bericht door foto jan »

ja, maar die beuntjes........
john straatman

Bericht door john straatman »

De conclusie dat een Disco een veilige auto is, is misschien voorbarig. Uit de omschrijving lees ik dat de Disco de Laguna in de flank heeft geraakt. Dit soort aanrijdingen hebben bijna altijd desastreuze gevolgen voor de in de flank aangereden auto en inzittenden, des te meer omdat de meeste veiligheidsvoorzieningen gericht zijn op voorwaarste en achterwaardse schok. Bovendien meen ik 6 inzittenden te tellen in de Laguna, als ik goed geteld heb, wat ook al aangeeft dat de Laguna mogelijk niet correct gebruikt werd.

Groet,

John
EXfietser

Bericht door EXfietser »

Het aantal inzittenden begrijp ik niet. Er is sprake van vier en als je het verhaal leest zijn het er totaal wel zes inderdaad. Mischien hebben ze de inzittenden van de laro erbij geteld?

Maar als je het leest is het verhaal voor de mensen uit de laguna verschrikkelijk afgelopen. Waarschijnlijk is er nu ergens een gezin zonder moeder en opa ofzo. Zwaar hersenletsel is wel heel erg.

De landrover is zo te zien inderdaad veilig voor de inzittenden ervan ja. Bij een andere auto met een vergelijkbaar gewicht was er denk ik overigens net zoveel schade en ellende bij de laguna geweest denk ik.

Arnold. Dielieverzietdatallesheelblijft.
arthur verhalle

Bericht door arthur verhalle »

Ik denk dat als je een Laguna met dezelfde vaart in de zijkant van een disco boort, het er ook niet echt best uit had gezien voor de laro-rijder........

Arthur, die al meer dan twee jaar rond probeert te lopen met een whiplash als gevolg van een opel omega die achterin zijn defender vloog.........
Plaats reactie