Tijdens mijn trip naar Sardinie dit jaar werd ik tussen Aoste en Genua verrast door een geluid in mij versnellingsbak die mijn maag deed keren. Het leek erop of de tandwielen door de bak heen vlogen. Doorgereden naar Genua en alvorens de boot naar Sardinie te nemen toch even bij de dealer aangewipt (bij de haven, lastig te vinden in de zijstraat). Alle hoge spullen vanhet dak (fietsen) en de garage in onder de grond (bij 35 graden). Mijn LR110 werd op alle fronten gecontroleerd, alle niveau's werden gecontroleerd, idem de bak. Ondertussen kregen de kinderen tekenspul en posters. Afijn, een uur later waren we weer onderweg en...........men zwaaide me uit en ik hoefde niets te betalen...geweldig..... enige dagen later kwam ik er achter dat de bevestiging van mijn zonnepanelen op de "slaapplaten"(op het roofrack) verdwenen waren, vandaar de herrie.... Oeps! afijn, een fantastische service daar in Genua.
groet,
Gert-Jan
LR110 trektorro
Super Service Italie, Genova
Re: Super Service Italie, Genova
Dat is dan beter dan de stad zelf. Ik heb daar erg vaak op deboot staan te wachten naar Sardinie, maar echt aantrekkelijk is het daar niet.
Ivo
Ivo