dat is handig
Re: dat is handig
Ik heb het wel eens andersom gezien dus deneus over de voorbumper kan je helemaal overal bij
Theo
Theo
Re: dat is handig
Ik ken dit idee al wel van de Mini, maar bij een Laro ????
Ik heb even ge-google-d (of is dat met een t) en ik kwam de volgende link tegen:
[www.ovlr.org]
Volgens mij zijn er wel wat aanpassingen nodig als je het uit gaat voeren, maar daarna ..... gemak dient de mens.
Apke
www.larrie.nl
Ik heb even ge-google-d (of is dat met een t) en ik kwam de volgende link tegen:
[www.ovlr.org]
Volgens mij zijn er wel wat aanpassingen nodig als je het uit gaat voeren, maar daarna ..... gemak dient de mens.
Apke
www.larrie.nl
Re: dat is handig
Ik heb het ook zitten lezen. Eerlijk gezegd valt het werk volgens mij wel mee. Als je de handel toch al half uit elkaar hebt liggen (wings eraf e.d.) is het volgens mij nauwelijks meer werk om weer in elkaar te zetten en wel erg handig!
Alleen zal het een beetje sterk zijn allemaal? Het wordt wel een wat lossere constructie, vraag me af hoe sterk dat met offroaden zal zijn.
Frank B
<a href="[www.sowatch.nl];
<a href="[www.sowatch.nl] src="[www.sowatch.nl];
Alleen zal het een beetje sterk zijn allemaal? Het wordt wel een wat lossere constructie, vraag me af hoe sterk dat met offroaden zal zijn.
Frank B
<a href="[www.sowatch.nl];
<a href="[www.sowatch.nl] src="[www.sowatch.nl];
Re: dat is handig
Kijk voor de gein eens wat er allemaal nu tegen de spadborden geschoeft zit .... bedrading, remleidingen, enz.
Dat zal je dus allemaal los moeten halen en om moeten leiden.
Stevigheid kan gecreerd worden. Door het front op meerdere plaatsen vast ze zetten kan de stijfheid in de wings terug worden gebracht. Een kwestie van wat klemmetjes op de juiste plek maken.
Ik vraag me alleen af of het reservewiel er ook op kan.
Apke
www.larrie.nl
Dat zal je dus allemaal los moeten halen en om moeten leiden.
Stevigheid kan gecreerd worden. Door het front op meerdere plaatsen vast ze zetten kan de stijfheid in de wings terug worden gebracht. Een kwestie van wat klemmetjes op de juiste plek maken.
Ik vraag me alleen af of het reservewiel er ook op kan.
Apke
www.larrie.nl
Re: dat is handig
Volgens die website kan het reservewiel niet meer omdat het dan niet meer te tillen zou zijn, maar volgens mij is dit wel op te lossen met een paar gascilinders die meeduwen. Ik heb een vloerluik in mijn kelder met daarop natuursteen (+/- 30 kg) en dat trek je ook met één vinger open (en blijft dan ook netjes openstaan).
Het geheel van wings en klep zal wel weer stevig worden, maar omdat het niet meer aan het schutbord vastzit vraag ik me af of het geheel niet gaat "zwabberen" voor de auto. Of je moet eerst 20 klemmetjes e.d. losmaken voordat de handel omhoog kan en dan wordt het natuurlijk al een stuk minder handig. Tenzij je de klep nog wel op de normale manier zou kunnen gebruiken als je even snel olie wilt peilen ofzo.
Frank B
<a href="[www.sowatch.nl];
<a href="[www.sowatch.nl] src="[www.sowatch.nl];
Het geheel van wings en klep zal wel weer stevig worden, maar omdat het niet meer aan het schutbord vastzit vraag ik me af of het geheel niet gaat "zwabberen" voor de auto. Of je moet eerst 20 klemmetjes e.d. losmaken voordat de handel omhoog kan en dan wordt het natuurlijk al een stuk minder handig. Tenzij je de klep nog wel op de normale manier zou kunnen gebruiken als je even snel olie wilt peilen ofzo.
Frank B
<a href="[www.sowatch.nl];
<a href="[www.sowatch.nl] src="[www.sowatch.nl];
Re: dat is handig
Volgens mij heeft die hele afzichtelijke slachtpartij slechts tot gevolg dat er meer motordelen lastig bereikbaar worden door die constructie boven je hoofd, dan dat er delen meer toegankelijk worden.
Hermen
Hermen