PTO
PTO
Ben bezig om uit te zoeken of er op mijn 101 FC een hydrolische lier kan. De lier is er al, nu nog een pomp die het aandrijft. Weet iemand waar ik deze moet zoeken en wat voor pomp hier het meest geschikt voor is? De pomp moet worden aangedreven door de motor (Toyota 3b diesel) of door de versnellingsbak (Toyota 5 bak).
Ik ben zelf niet echt thuis in de Toyo business dus weet niet echt waar ik de info kan vinden, misschien dat jullie wat weten.
Groeten Henk
Ik ben zelf niet echt thuis in de Toyo business dus weet niet echt waar ik de info kan vinden, misschien dat jullie wat weten.
Groeten Henk
Re: PTO
Stuurbekrachtingspomp van een auto van de sloop? Kan je volgens mij milemarkers etc op aansluiten. Kijk eens op lr4x4.com, daar zijn een aantal leden bezig met het installeren van een hydr lier. Ook is daar een leuke topic over hoe krachtig die dingen zijn, met foto's van gescheurde ophangingspunten etc.
Groet
Maarten
Groet
Maarten
Re: PTO
Een aandrijving door de motor m.b.v. een ketting op een aangepaste poulie waar een tandwiel op zit lijkt mij een flexibele en betaalbare optie, de riem aangedreven stuurbekrachtigingspompen zijn beperkt in opbrengst (druk x liters).
Er staat op marktplaats een pto aangedreven lier voor een toyota te koop....
Huub
Er staat op marktplaats een pto aangedreven lier voor een toyota te koop....
Huub