Ben al begonnen met het inwinnen van informatie, ook bij LRCH. Diverse mensen hebben mij al tips toegestuurd, hiervoor mijn dank. Ik wil voor volgende modellen aankooptips op mijn site (www.landrover4x4.eu) zetten.
-Series 1
-Series 2/2a
-Series 3
-Stage 1 V8
-Land Rover 101
-Range Rover Classic *
-Range Rover P38 *
-Range Rover L322
-Range Rover Sport
-Discovery *
-Discovery 'Series 2'
-Discovery 3
-Freelander
-Freelander 2
-Land Rover 90/110/127/130 (Defender) *
Voor de Freelander 2, Discovery 3, Range Rover L322 en Range Rover sport zullen nog niet veel tips binnen zijn omdat deze modellen nog niet oud genoeg zijn. Maar voor de andere modellen kan ik nog heel veel informatie gebruiken.
Zelf kan ik voldoende informatie verschaffen over de aanschaf van een RR classic, RR p38a, Defender en Discovery (200 TDI, 300TDI en V8)
Zijn er mensen die zich geroepen voelen om over een van de andere modellen iets te schrijven?
In volgende volgorde:
- Chassis
- Aandrijflijn (motor / bakken / assen)
- Koetswerk
- Overige
De tips kunnen naar mij toe gestuurd worden: bartkuil@planet.nl
b.v.d.
Bart
Vervolg aankoopadviezen.
Re: Vervolg aankoopadviezen.
Hoi Bart, goed idee!! Waar ga je die tips opzetten? Website? Ik kan wel wat tips voor de aankoop van een RR classic en P38 gebruiken. Als je me daarbij kan helpen?
Gr,
Axel
Gr,
Axel
ben al begonnen wat tekst te tikken. Komt op mijn website: www.landrover4x4.eu te staan.
Vertel eens wat je kopen wilt en wat voor bouwjaar... mag ook per mail, zal ik je wat antwoorden geven voor zover mogelijk.
Bart
Vertel eens wat je kopen wilt en wat voor bouwjaar... mag ook per mail, zal ik je wat antwoorden geven voor zover mogelijk.
Bart
In de Land Rover International (Engels LR magazine) is in een aantal edities beschreven waar je bij de aanschaf op moet letten. Dit ging over de serie I t/m de nieuwe Discovery. Ik heb volgens mij nog de exemplaren liggen, waarin de Defender, Serie III, Range Rover, de Freelander en de nieuwe Discovery beschreven staan.
Moet ik ze scannen en toesturen?
Cheers.
Moet ik ze scannen en toesturen?
Cheers.