Verschil hardtop 109 - hardtop 110
Verschil hardtop 109 - hardtop 110
Helemaal nieuw ben ik,en groet iedereen op het prikbord.
Ben een trotse laro bezitter en heb een vraag aan iedereen,wie kan mij het verschil vertellen tussen een hardtop voor een 109 en een 110.
Volgens mij geen verschil maar ik ben ook maar een mens.
Groetjes Maurits
Ben een trotse laro bezitter en heb een vraag aan iedereen,wie kan mij het verschil vertellen tussen een hardtop voor een 109 en een 110.
Volgens mij geen verschil maar ik ben ook maar een mens.
Groetjes Maurits
Re: Verschil hardtop 109 - hardtop 110
Nou ze lijken veel op elkaar, maar aan de voorkant zit het verschil.
Die van de 109 is gewoon echt plat, maar die van een 110 loopt anders.
Die van de 109 is gewoon echt plat, maar die van een 110 loopt anders.
Sorry zat op marktplaats ,weet je ook of de 109 hardtop past op 110.
Bedankt voor de snelle reactie
Groetjes MauritsAad G schreef:
Bedankt voor de snelle reactie
Groetjes MauritsAad G schreef:
Laroma het verschil moet je niet in de maat zoeken, het verschil zit in het voorruit stukje.
Een defender ruit loopt hoger op, een series heeft een vierkante raamomlijsting.
Het is trouwens wel mogelijk om een series uit te rusten mst een defendervoorruit(minstens 3X woordwaarde)de scharnierpunten moeten worden veranderd.
Ps effe vergeten wij van de Laro's de koffie enneh de koek heten jouw van harte welkom je zult zien voor ieder wat wils, vraag gerust er zit hier heel wat kennis.
Heb je niets zinnigs te vragen kan je het ook anders doen dan krijg je de onderwerpen als mijn range blikt in de maan(triest maar waar), is er nog iemand wakker(tja eenje met natte larodromen)hier word gemiddeld dan nog zo'n 20 maal op gereageerd en nog meer koffie geleuter heeeeel gezellig.
Bovenaan de pagina staat het smoelenboek lees, huiver en zet jezelf erbij.
Groet Theo Kaufmann/Disco(natohaak weer gedemonteerd normale trekhaak kon ik niet gebruiken)
Een defender ruit loopt hoger op, een series heeft een vierkante raamomlijsting.
Het is trouwens wel mogelijk om een series uit te rusten mst een defendervoorruit(minstens 3X woordwaarde)de scharnierpunten moeten worden veranderd.
Ps effe vergeten wij van de Laro's de koffie enneh de koek heten jouw van harte welkom je zult zien voor ieder wat wils, vraag gerust er zit hier heel wat kennis.
Heb je niets zinnigs te vragen kan je het ook anders doen dan krijg je de onderwerpen als mijn range blikt in de maan(triest maar waar), is er nog iemand wakker(tja eenje met natte larodromen)hier word gemiddeld dan nog zo'n 20 maal op gereageerd en nog meer koffie geleuter heeeeel gezellig.
Bovenaan de pagina staat het smoelenboek lees, huiver en zet jezelf erbij.
Groet Theo Kaufmann/Disco(natohaak weer gedemonteerd normale trekhaak kon ik niet gebruiken)
Bedankt en gij ziet mij nog vaak, vraagje is het Pinksterweekend in juni een aanrader of komen we niet aan de beurt als nieuweling, geen iede en ervaring.
Groetjes Maurits
Groetjes Maurits
Welkom Maurits,
ALs je het evenement van de LRCH bedoeld is het een absolute aanrader.
Sucsses met het ombowen naar een softtop.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
ALs je het evenement van de LRCH bedoeld is het een absolute aanrader.
Sucsses met het ombowen naar een softtop.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Dan zie en hoor je me wel op dit evenement.
vraagje aan Jorrit: op de foto van jou web zie ik een hardtop met ramen die heel appart zijn ,hoe noemen ze deze hardtop --- kan het vraagteken niet vinden --- . En als laatsten [wil hardtop 109 overzetten naar 110}
Groetjes Maurits
vraagje aan Jorrit: op de foto van jou web zie ik een hardtop met ramen die heel appart zijn ,hoe noemen ze deze hardtop --- kan het vraagteken niet vinden --- . En als laatsten [wil hardtop 109 overzetten naar 110}
Groetjes Maurits