terreinrijden Belgie????

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Maarten B

terreinrijden Belgie????

Bericht door Maarten B »

Aankomend weekend willen wij er eens tussenuit en wel naar Belgie om daar wat rond te toeren met de Land Rover. Uiteraardn hoort daar ook wat spelen in het terrein bij!!

Heeft iemand suggesties waar ik dan zeker naar toe zou moeten/kunnen?? Het liefst met een camping (moeten dus van modder op de parkeerplaats houden)in de buurt of op het terrein zelf.
Wat zijn de kosten van een (mid)dagje rijden op zo'n terrein (ex. reparatiekosten)??

Alle info is welkom, het zal namelijk wel niet bij deze ene keer blijven.

Ik, pardon: WIJ hebben er nu al zin in:

Greetz, Maarten en Jolien
Berry Weijers

Re: terreinrijden Belgie????

Bericht door Berry Weijers »

Er zijn een aantal offroad terreinen in België. Op [www.terreinrijden.nl] staan ze perfect beschreven met alle benodigde informatie.

Omdat niet alle terreinen elk weekend gebruikt worden als 4x4 terrein is van te voren bellen aan te raden. Als er in Bilstain geen motor of ander 4x4 evenement is maak je daar de meeste kans. Er is ook een mogelijkheid om op het terrein te overnachten.

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Land-Rover.startpagina.nl]
Henk

Bericht door Henk »

Ik zou je ook aanraden de discussie van een week of wat geleden op te zoeken betreffende 'zomaar' in de Ardennen te gaan rijden

Henk
Peter Stroomberg

Re: terreinrijden Belgie? Duitsland?

Bericht door Peter Stroomberg »

De vraag over tereinrijden in Belgie blijft terugkomen, Frankrijk is ook in deze discussie betrokken. Maar hoe zit het eigenlijk met Duitsland?
Mag je in D. op alles rijden wat als weg staat aangegeven?
Ramon

Re: terreinrijden Belgie? Duitsland?

Bericht door Ramon »

Wat is het Subject van de discussie? (Ik kan hem zo snel niet vinden).

Wat mij goed bevallen is om gewoon contact op te nemen met een 4x4 club in dat land en te vragen of dat weekend ergens een event gehouden wordt. Voor Frankrijk is dat bijv organisation@ff-4x4.com. Zo ben ik 2 weken geleden nog wezen terreinrijden in Normandie, samen met een paar Fransen met wie ik op deze manier in contact kwam. Super relaxed, en kost niets (ze vinden het al leuk dat je met een oude Series III 700km naar hun toe komt tuffen uit Nederland).

ramon
www.pro-xs.nl/ramon/normandie
Pierre Rikkers

Bericht door Pierre Rikkers »

Overnachten kan je altijd in het terrein (-:
Duik met wegbanden de heuvel af in Sclayn en het lukt!

MvG,
Pierre Rikkers
Plaats reactie