Gezamenlijke bestelling bij Paddockspares.com

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Hendrik "Blue-Box" SIII

Gezamenlijke bestelling bij Paddockspares.com

Bericht door Hendrik "Blue-Box" SIII »

De vierde gezamenlijke bestelling bij Paddockspares.com is in voorbereiding en wie interesse heeft kan aanhaken doormiddel van een mailtje. Over 1 a 2 weken gaat de bestelling eruit.

Groet, Hendrik.
The_Dude

Re: Gezamenlijke bestelling bij Paddockspares.com

Bericht door The_Dude »

Hoi Hendrik,

Ik ben weer van de partij.
Hopelijk kunnen we snel bestellen.
Mail je zo snel mogelijk.

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
jan.T

Bericht door jan.T »

ik doe mee voor de door tops.
laat me de verdere details even weten

groet Jan.T
Hendrik "Blue-Box" SIII

Bericht door Hendrik "Blue-Box" SIII »

De bestelprocedure is simpel:

Mail me je naam, adres en vaste telefoonaansluiting zodat ik weet met wie ik te maken heb. Een mobiel nummer kan ook makkelijk zijn.

Mail me het bestelnummer van Paddock, engelse omschrijving, de prijs en het aantal wat je wilt hebben. Ze hebben meer delen dan op de site staan en je kan ook onderdeelnummers van Land Rover opgeven.

De betaling doe je als je de spullen komt halen (Utrecht).

Bedenk wel dat de prijzen op de site excl. BTW en transport zijn. De transportkosten worden gedeeld naar gelang je aandeel in de bestelling.

Als je de Doortops wilt vervangen doe je er verstandig aan ook de geleide strips en het rubber tussen de Doortop en de deur mee te nemen.

Groet, Hendrik.
Ryan

GOED INITIATIEF!!!

Bericht door Ryan »

Goed initiatief Hendrik! De laatste keer dat ik persoonlijk een bezoek bracht bij Paddocks (niets meer dan een schuur haha) heb ik ook voor verschillende mensen iets meegenomen. Ga zo door!

Gaarne laat ik een aandrijfas meekomen (ik zend je wel een mail met mijn gegevens).

Met vriendelijke LR groeten,

Ryan
Plaats reactie