1 meter gereden..........................
1 meter gereden..........................
ja de RR deed het goed, 200 kms totaal gereden op het asfald.
Aangekomen in Erm Bowy nog getroffen met z'n maten, even kletsen, uileggen hoe die tusen bak nu eigenlijk werkt. Ze waren nog niet de hoek om, de RR in de D (drive) ...........................NIX !!! MMMMMMMMMMMMMM nog eens proberen in de lage gearing NIX!!!!!!!!!!! helemaal geen aandrijving meer, alleen nog achteruit in z'n hoog.
Geloof mij, ik heb m'n uiterste best moeten doen om dat k*tding niet in de brand te steken!! k'heb me de hele week de tering gewerkt, m'n geld verbrast aan allerlij onderdelen, en alles in 1 klap weg!!! Voorlopig moet de RR maar de schuur in, en ik wil hem de eerste tijd niet eens meer zien!
Tot overmaat van ramp was m'n zwager ook nog mee die verheugde zich er zo op!
even geen landrover gevoelens meer, eerst maar een tijdje in de charade rijden.
Groeten Ron
Aangekomen in Erm Bowy nog getroffen met z'n maten, even kletsen, uileggen hoe die tusen bak nu eigenlijk werkt. Ze waren nog niet de hoek om, de RR in de D (drive) ...........................NIX !!! MMMMMMMMMMMMMM nog eens proberen in de lage gearing NIX!!!!!!!!!!! helemaal geen aandrijving meer, alleen nog achteruit in z'n hoog.
Geloof mij, ik heb m'n uiterste best moeten doen om dat k*tding niet in de brand te steken!! k'heb me de hele week de tering gewerkt, m'n geld verbrast aan allerlij onderdelen, en alles in 1 klap weg!!! Voorlopig moet de RR maar de schuur in, en ik wil hem de eerste tijd niet eens meer zien!
Tot overmaat van ramp was m'n zwager ook nog mee die verheugde zich er zo op!
even geen landrover gevoelens meer, eerst maar een tijdje in de charade rijden.
Groeten Ron
Re: 1 meter gereden..........................
Hee Ron,
Super klote zeg dat ie weer kapot is!! (Ik ken dat gevoel ik heb mijn serious nog niet aangeraakt (excuus nog geen motor) )
Nog wel bedankt voor de uitleg. We hebben het nog nodig gehad in Norg (dit is het beruchte pad in Norg) hier hebben we nog flink vastgezeten en boomstanmmen gezocht gehijacked etc. Wel leuk!
Dit was nadat we nog weer even gepraat hadden met onze vrienden van de ANWB die Gijs zijn gaskabel kwamen repareren....... Dit keer maar mijn lid nummer doorgegeven. (nieuwe regels zijn als volgt: max 7 x per jaar hulp en 10 x per 2 jaar! max 2 verschillende kentekens en max 3 x afslepen)
Sterkte met de bak!!
Groet Bowy
Super klote zeg dat ie weer kapot is!! (Ik ken dat gevoel ik heb mijn serious nog niet aangeraakt (excuus nog geen motor) )
Nog wel bedankt voor de uitleg. We hebben het nog nodig gehad in Norg (dit is het beruchte pad in Norg) hier hebben we nog flink vastgezeten en boomstanmmen gezocht gehijacked etc. Wel leuk!
Dit was nadat we nog weer even gepraat hadden met onze vrienden van de ANWB die Gijs zijn gaskabel kwamen repareren....... Dit keer maar mijn lid nummer doorgegeven. (nieuwe regels zijn als volgt: max 7 x per jaar hulp en 10 x per 2 jaar! max 2 verschillende kentekens en max 3 x afslepen)
Sterkte met de bak!!
Groet Bowy
Ah dus ik ben niet de enige die af en toe zo denkt.
Deze week nog het leek wel of alles tegen moest zitten.
Na een paar dagen stuntelen dacht ik GRRRRR!!!!!!! ik steek de hele bende in de fik
Nu is het toch wel weer klaar. Maar je hebt soms van die diepte punten dat je denkt waar ben ik nou weer aan begonnen.
sign it "Everything's gonna be alright"
Bob marley
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
binnekort met fotos van de binnenkant van een diff
Deze week nog het leek wel of alles tegen moest zitten.
Na een paar dagen stuntelen dacht ik GRRRRR!!!!!!! ik steek de hele bende in de fik
Nu is het toch wel weer klaar. Maar je hebt soms van die diepte punten dat je denkt waar ben ik nou weer aan begonnen.
sign it "Everything's gonna be alright"
Bob marley
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
binnekort met fotos van de binnenkant van een diff
Hé, Ron, kl*te hoor. Laat alles even goed bezinken, doe daar als het moet een aantal dagen over, en kijk dat je hem dan toch weer goed aan de gang krijgt. Ik moet er toch niet aan denken dat we door domme pech een liefhebber gaan verliezen, zeg.
Heel veel sterkte,
Danny.
Heel veel sterkte,
Danny.
Ja hoor, klein pestritje op de LandroverIJ en hij tettert z'n hele bak eronderuit.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar??
Nou ja, wij zijn ook aan het sleutelen geweest. 1 kapotte homokineet en 1 lullig relaisje dat de geest gaf.
Was wel een gezellige dag verder.
Je bent zeker ook niet gebleven voor de BBQ he? Heb je niet meer gezien.
Groet
Jos
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar??
Nou ja, wij zijn ook aan het sleutelen geweest. 1 kapotte homokineet en 1 lullig relaisje dat de geest gaf.
Was wel een gezellige dag verder.
Je bent zeker ook niet gebleven voor de BBQ he? Heb je niet meer gezien.
Groet
Jos
Jesus Ron dat in de fikgevoel heb ik ook vaak gehad.
Toch maar niet gedaan en dat beloond uiteindelijk.
Ik wens je van deze kant alle succes en sterkte.
Groetn
Jan
Toch maar niet gedaan en dat beloond uiteindelijk.
Ik wens je van deze kant alle succes en sterkte.
Groetn
Jan
Dat is wel vette @!#$ zeg.... kan me wel voorstellen dat je de boel in de fik wil steken. Ach gewoon de boel in de garage zetten, paar flinke borrels nemen. Paar dagen niet aan denken en weer met frisse moed er tegen aan gaan.
Sterke,
Martin
We moeten allemaal door diepe dalen om ook weer de gewone dingen in het leven te appricieren en te leren relativeren. Land Rover draagt daar wel een goed steentje aan bij.
Sterke,
Martin
We moeten allemaal door diepe dalen om ook weer de gewone dingen in het leven te appricieren en te leren relativeren. Land Rover draagt daar wel een goed steentje aan bij.