Terug uit Hesdin............

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marco

Terug uit Hesdin............

Bericht door Marco »

Wij zijn weer terug, gisterenavond aangereden vanwege het verslechterende weer. We konden vandaag toch niet meer het terrein in.

Fantastisch weekend gehad!! Mede dankzij het gezelschap. In willekeurige volgoerde; Jan-Cor, Mariska, Sue en Juri bedankt.

Jessica & Marco
Sue

Re: Terug uit Hesdin............

Bericht door Sue »

Hoihoi,

Ook wij zijn weer veilig aangekomen, 2.15 uur kwamen we aan, ben nu lekker bezig met het afspuiten van de tastbare herinneringen aan een supergaaf weekend!

Jongens, ook jullie onwijs bedankt!

Sue ,Yuri en Leopold

P.S. Je kunt ook terug rijden over Bruay...leuke toeristische route, net zo lang, maar nog een beetje vager....
Hans de Ruiter

Bericht door Hans de Ruiter »

Ja, wij idem dito. Nog net op tijd de tent weer droog ingepakt. Gisteravond tegen achten weer thuis. Zijn er trouwens nog mensen gaan rijden op natte hellingen? Had ik eigenlijk wel graag willen zien... Of heeft het niet zo hard meer geregend dat het nog echt invloed had?
De auto inmiddels ook weer schoon. Ze keken alleen wel wat bedenkelijk naar die klonten klei op de autowasplaats :-) :-) :-)

Met groet, Hans
Marco

Bericht door Marco »

Heb ook net mijn wagen schoongespoten. Vette klei, lijkt wel beton als het uitgehard is. Ook nog maar even een eurotje er tegenaangegooid om de wasplaats schoon te spuiten. Wil daar graag nog een keertje of wat terug komen.

Wij zijn gisterenmiddag nog wel even gaan rijden in de regen(miezer). Was al snel glad op sommige stukken. Als het daar echt een keertje regent is het volgens mij bijna niet te doen. Ook nog even spectaculair gelierd. Een niet nader te noemen persoon (j.c. te g.) zat tot op zijn chassis vast in de grote modderpoel helemaal links in het terrein.

Ik moest samen met een andere lier, ieder met een snatchblock, de wagen over zijn chassis uit de klei trekken.

Marco
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee is het JC weer gelukt

GRoet Bowy

ps Zit de bullbar nog steeds vast?
Jan-Cor

Bericht door Jan-Cor »

Jaja Bowy, die lierbumper zit nog steeds errug goed vast!
Maar euuhhh, er waren twee personen die mij die beruchte modderpoel ook instuurde hoor, there is no way back!

Overigens, wij zijn ook goed weer teruggekomen, helaas wel met schade. Waarschijnlijk is die modderprut niet echt goed geweest voor de R-Homokineet, die begon wat te kraken en bij scherpe korte bochtjes begint de auto een beetje te "springen" alsof er iets over elkaar heen aan het draaien is. Wij zijn vanochtend om 09:30 vertrokken en om 17:30 weer thuis, dus toch wel redelijk gedaan. Dus morgen maar eens goed kijken wat er naar de klote is en wat er aan gedaan moet worden. (Gelukkig nog genoeg keus uit andere auto's:-)

Groetjes, JC & Maris
Sue

Gelukkig

Bericht door Sue »

Iedereen weer veilig thuis!

Maar wie hebben jou dan die modderput in gestuurd? Ik heb niemand gezien....:+

Ik hoop dat je alles weer snel gemaakt krijgt, kunnen we weer een paar leuke ritjes gaan maken!

Groet,

Sue, Yuri en Leopold
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Alles goed gegaan met het vingertje?

Groet Bowy
Plaats reactie