Zoals je misschien al snapt, hij rijdt!!!!!! met automaat en werkende tussenbak!
het is nog niet allemaal perfect, maar hij moet het maar doen.
We hebben ook meteen maar alle remleidingen vernieuwd, die onder de donor zaten waren toch ook niet super meer.
Dus nu een andere tussen bak, versnellingsbak en volledig nieuw remsysteem! wat zal er nu volgen? eigenlijk ben ik het wel even zat, 'k wil gewoon een dagje lekker spelen! maar alle gereedschap voor de zekerheid toch maar weer achterin gezet, samen met motorolie, ATF, koelvloeistof en een flink aantal meters sleeplint, aangezien er nog steeds geen kabel op m'n lier zit! ja sommige dingen blijven er bij he? ik weet niet wie er allemaal komen morgen, maar ik kom nu alleen.
m'n zwager durft het niet aan met z'n RR (bang dat ie stuk gaat) dus hij gaat bij mij in de auto, en Syl blijft thuis bij haar paardjes
Groeten en tot morgen! Rangie. 27 mc kanaal 19.
hij rijdt weer!!! jij ook Bowy?
Re: hij rijdt weer!!! jij ook Bowy?
Mooi dat ie het weer doet. Hard gewerkt dus vandaag.
Bert
Bert
Re: hij rijdt weer!!! jij ook Bowy?
Ik had wat wortelsap voor de luidspreker gezet Ron, natuurlijk heb je alles zelf uitgevoerd maar je kan niet ontkennen dat je mijn krachten hebt gevoeld.
Veel plezier morgen.
JoJANda
Veel plezier morgen.
JoJANda
IK OOK!!!!!!!!!
Yes Gijs belde net de ANWB was langs geweest (zijn strippenkaart is nu op.... )
Start morgen om 9.45
C A
Bowy
Start morgen om 9.45
C A
Bowy
Re: IK NIET, misschien een paasshow???
Ik heb nog steeds geen moer, ik heb gisteren wel een klein stukje geimpoviseert gereden, whoo wat stuurt dat licht zeg. Denk er gelijk over om er een kleiner stuurtje op te zetten.
Weet nog iemand of er een laro boer is die paasshow heeft?
kan ik misschien vandaag ook nog even echt rijden.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Weet nog iemand of er een laro boer is die paasshow heeft?
kan ik misschien vandaag ook nog even echt rijden.
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]