Hallo beste prikborders. Wie kan mij helpen als mijn laro motor warm is kan hij in een twee en derde versnelling goed doortrekken zonder gesputter al hij dan bv. 80 in zijn drie rijd en ik schakel over naar zijn vierde versnelling dat loop de snelheid geleidelijk terug naar bv 70 of hij begint te spruttelen en als je het gaspendaal dan onderin drukt dan hoor je soms een harde knal is de brandstof te kort of lucht tekort of juist te veel lucht of brandstof het is een benzine 2.25 ltr wij kan mij helpen.
Alvast bedankt voor jullie reacties
groetjes uit Weelde de Blauwe LAndROver
Probleem in zijn vierde versnelling!
Re: Probleem in zijn vierde versnelling!
Ik gok op te weinig brandstof.
Waterdruppel in de carburateur?
Of zand o.i.d.
Groetjes,
James
Waterdruppel in de carburateur?
Of zand o.i.d.
Groetjes,
James
Re: Probleem in zijn vierde versnelling!
Ik heb met mijn 101 (oke totaal ander blok) ook dit verschijnsel gehad tijdens de rit naar huis.
Bij mij was het een vacuum aansluiting die los was.
Ik herinner mij nu dat ik dit een paar jaar terug ook met een 109 B heb gehad, die bij mij in onderhoud was, hier was het de vacuumslang tussen de Carb, en de verdeler. Het loont dus de moeite om dit na te kijken.
Kijk ook even of de carb nog vast op het spruitstuk zit.
Dennis B.
Bij mij was het een vacuum aansluiting die los was.
Ik herinner mij nu dat ik dit een paar jaar terug ook met een 109 B heb gehad, die bij mij in onderhoud was, hier was het de vacuumslang tussen de Carb, en de verdeler. Het loont dus de moeite om dit na te kijken.
Kijk ook even of de carb nog vast op het spruitstuk zit.
Dennis B.