moer 7/16
moer 7/16
Hoi allemaal,
Het is dan bijna zover Annabel zit weer in elkaar, en ze kan bijna weer rijden ne met stuur bekrachtiging, ik mis nog een onderdeeltje een moer(tje). De moer die je onder je stuurhuis moet, 7/16 om precies te zijn. hij zal naar mij op gestuurt worden maar dat is mis gegaan ik kreeg een 5/8 binnen (is iets te klein) is er iemand die er een heeft liggen zo dat ik met de pasen toch nog kan rijden?
alvast bedankt
Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]
Het is dan bijna zover Annabel zit weer in elkaar, en ze kan bijna weer rijden ne met stuur bekrachtiging, ik mis nog een onderdeeltje een moer(tje). De moer die je onder je stuurhuis moet, 7/16 om precies te zijn. hij zal naar mij op gestuurt worden maar dat is mis gegaan ik kreeg een 5/8 binnen (is iets te klein) is er iemand die er een heeft liggen zo dat ik met de pasen toch nog kan rijden?
alvast bedankt
[members.home.nl]
Re: moer 7/16
De moer is opgemeten bij de ijzerhandel waar ik ging kijken voor de moer en daar zijden ze dat het 7/16 was het is een moer met een gat van ongeveer 15 mm, het moertje wat ik thuis kreeg had een diameter van ongeveer 8 mm.
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Ik gaat nu ff voor je kijken.
Woon omgeving utrecht.
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Woon omgeving utrecht.
Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]
Heb gekeken 7/16 komt ongeveer overeen met moertje 11.
Ik heb hier wel een moertje 7/16 of 11 liggen.
Laat maar ff weten wat je doet.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ik heb hier wel een moertje 7/16 of 11 liggen.
Laat maar ff weten wat je doet.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Het gaat er niet om dat sleuteltje 7/16 er op past maar dat het draad dat in de moer 7/16 is dat is een iets groffer draad dan de oude stuur huizen hadden maar iets fijner dan M16 of M18 de binnen diameter heb ik even opgemeten en is 20,5mm en de buitenkant is 35mm, is er niemand die er een heeft liggen? of die pannen heeft met zijn auto en dus tijdelijk de zijne kan missen ik ben zo benieuw hoe het rijdt.
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Zo dichtbij en dan toch zo ver weg! Klote zeg! Hoop dat je een moet weet te bemachtigen, ik heb er helaas geen........
Groet Bowy
Groet Bowy
Heb genoeg bouten moeren ringen enz maar ik geef het op.
Kan er niet wijs uit worden wat je precies wilt
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Kan er niet wijs uit worden wat je precies wilt
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Re: moer 7/16 of stuurhuis
Het is gewoon de moer waarmee je de arm (die naar de stuurstang loopt) op het stuurhuis schroeft, ik had de oude wel van mijn onbekrachtigde huid af gehaald maar deze heeft fijner schroefdraad dan op de uitgaande as van mijn stuurhuis die ik er nu onder heb hangen.
Ik geloof dat de bout die ik moet hebben een standaard maat is voor stuurbekrachtigde stuurhuizen dus als er nog iemand een heeft liggen.
[members.home.nl]
Ik geloof dat de bout die ik moet hebben een standaard maat is voor stuurbekrachtigde stuurhuizen dus als er nog iemand een heeft liggen.
[members.home.nl]
Jorrit,
komt die moer niet overeen met de moer waar de kop mee vastgezet wordt?
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
komt die moer niet overeen met de moer waar de kop mee vastgezet wordt?
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Nee bij mij niet die waar de kop mee vast gezet word zijn veel kleiner.
[members.home.nl]
[members.home.nl]
Re: moer 7/8
Jorrit,
Ik heb hem niet liggen maar als ik de door jou opgegeven maten omreken heb jij een 7/8 moer nodig.
Succes bij de jacht...
Hugo
Ik heb hem niet liggen maar als ik de door jou opgegeven maten omreken heb jij een 7/8 moer nodig.
Succes bij de jacht...
Hugo