priktransport Raalte, naar het zuiden
priktransport Raalte, naar het zuiden
Ik heb bij Ruud een tijdje terug een stuurhuis gekocht en zoek een mogelijkheid om het naar het Zuiden te krijgen, komt er iemand daar weleens in de buurt die het voor mij mee zou kunnen nemen? Mogelijke transferplaatsen, Breda, Oosterhout,
Rotterdam, Amsterdam., Purmerend, Onstwedde,anybody? (in een of meer etappes?)
Huub
Rotterdam, Amsterdam., Purmerend, Onstwedde,anybody? (in een of meer etappes?)
Huub
Re: priktransport Raalte, naar het zuiden
Huub,
ik wacht nog ff op een berichtje om een startmotor in overijssel te gaan halen, als dat door gaat kan ik mogelijk iets betekenen, in ieder geval voor de laatste 125 kilometer van de reis richting breda
Marco
ik wacht nog ff op een berichtje om een startmotor in overijssel te gaan halen, als dat door gaat kan ik mogelijk iets betekenen, in ieder geval voor de laatste 125 kilometer van de reis richting breda
Marco
Hallo Huub,ik rij midden volgende week Oudenbosch,Rotterdam ,Amsterdam,Afsluitdijk,Harlingen,Menaldum[vlakbij Leeuwarden]2 dagen later in omgekeerde volgorde,dus noord-zuid.Vr gr Henk B.
vrijdag Almere -> over Breda naar Tholen (Stavenissen)
ook mogelijk A'dam - R;dam airport of Oosterhout (Dinsdag)
Peter Stroomberg
+31 655715579
ook mogelijk A'dam - R;dam airport of Oosterhout (Dinsdag)
Peter Stroomberg
+31 655715579
Aha, nu nog iemand die langs Raalte komt om ergens een interconnectie mee te maken, iemand?
Huub
Huub
huub,
ik kan morgen wel ff langs Raalte. Daarna rij ik naar Siddeburen. Toch al weer aardig in de buurt.
Interesse, bel me maar ff
henk kruims
06-53 818 440
ik kan morgen wel ff langs Raalte. Daarna rij ik naar Siddeburen. Toch al weer aardig in de buurt.
Interesse, bel me maar ff
henk kruims
06-53 818 440