WiWo Mijdrecht, hij rijdt fantastisch
WiWo Mijdrecht, hij rijdt fantastisch
Ik maak nu geen reclame, maar mijn enthousiasme moet ik even kwijt.
Het is overigens niet voor mijn eigen bedrijf dus ik denk dat dit is toegestaan.
Ik gooi verder niet met namen en gooi ook geen modder. (No Mud)
Ik ben nu de derde keer een complete dag bij Wiwo (www.wiwo4x4.nl)
op de brug geweest om alles eindelijk af te maken wat allang af had moeten zijn.
We zijn dingen tegengekomen wat de overtreffende trap van waanzinnig is.
Een auto op die manier afleveren is niet sierlijk en mag gewoon niet.
Ik wil geen opsomming geven van waar we vandaag op bepaalde momenten met vijf man tegelijk aan hebben gewerkt, ik wil jullie alleen laten weten dat ik bijna moest janken van vreugde op de terugweg, en dat meen ik serieus.
Jullie kennen het misschien; altijd bijgeluiden, trillingen en erger nog:
enge geluiden, geluiden waar je natte jatten van krijgt.
Dan zoef je van de A2 naar de A9 om vervolgens de A1 te beproeven.
Geeft gas, laat plank los en remt op de motor ennnnnnnnn....je hoort niets!!!!
Inmiddels ben je bekend met geluiden en je hebt allemaal manieren gevonden om de assen niet onder de auto uit te laten klappen.
Gas loslaten durfde je niet in één keer dus hield je met je grote teen de gasplank wiebelend nog ietsje vast, want dan maakte de klap de minste herrie.
Al die grappen en grollen zijn nu WEG, WAANZINNIG, het is eigenlijk of ik in een andere auto zit, bijna eng gewoon.
Naar huis rijdend heb ik niet meteen Lia gebeld want natuurlijk zou zij vragen:
"hoe is het nou?" Ik was zoals elke keer bang voor te vroeg juichen.
Ik had deze keer gewoon kunnen bellen.
Langs deze weg laat ik alle prikborders en geïnteresseerden weten dat ik een prima ervaring heb opgedaan met Wim en Wojtec en dat doe ik niet voor de reclame maar uit pure blijdschap.
Zij hebben mijns insziens ijzer met handen gebogen en zij verdienen de PLUIM!!!
Wat ik ga doen met Pasen!!!
Ik pak de slang, de spons, de zeem, het katoen en de was.
Ik tik ook een eitje.
Ik heb reeds een vrolijk pasen.
Hele fijne paasdagen allen.
Jan Moesman
Het is overigens niet voor mijn eigen bedrijf dus ik denk dat dit is toegestaan.
Ik gooi verder niet met namen en gooi ook geen modder. (No Mud)
Ik ben nu de derde keer een complete dag bij Wiwo (www.wiwo4x4.nl)
op de brug geweest om alles eindelijk af te maken wat allang af had moeten zijn.
We zijn dingen tegengekomen wat de overtreffende trap van waanzinnig is.
Een auto op die manier afleveren is niet sierlijk en mag gewoon niet.
Ik wil geen opsomming geven van waar we vandaag op bepaalde momenten met vijf man tegelijk aan hebben gewerkt, ik wil jullie alleen laten weten dat ik bijna moest janken van vreugde op de terugweg, en dat meen ik serieus.
Jullie kennen het misschien; altijd bijgeluiden, trillingen en erger nog:
enge geluiden, geluiden waar je natte jatten van krijgt.
Dan zoef je van de A2 naar de A9 om vervolgens de A1 te beproeven.
Geeft gas, laat plank los en remt op de motor ennnnnnnnn....je hoort niets!!!!
Inmiddels ben je bekend met geluiden en je hebt allemaal manieren gevonden om de assen niet onder de auto uit te laten klappen.
Gas loslaten durfde je niet in één keer dus hield je met je grote teen de gasplank wiebelend nog ietsje vast, want dan maakte de klap de minste herrie.
Al die grappen en grollen zijn nu WEG, WAANZINNIG, het is eigenlijk of ik in een andere auto zit, bijna eng gewoon.
Naar huis rijdend heb ik niet meteen Lia gebeld want natuurlijk zou zij vragen:
"hoe is het nou?" Ik was zoals elke keer bang voor te vroeg juichen.
Ik had deze keer gewoon kunnen bellen.
Langs deze weg laat ik alle prikborders en geïnteresseerden weten dat ik een prima ervaring heb opgedaan met Wim en Wojtec en dat doe ik niet voor de reclame maar uit pure blijdschap.
Zij hebben mijns insziens ijzer met handen gebogen en zij verdienen de PLUIM!!!
Wat ik ga doen met Pasen!!!
Ik pak de slang, de spons, de zeem, het katoen en de was.
Ik tik ook een eitje.
Ik heb reeds een vrolijk pasen.
Hele fijne paasdagen allen.
Jan Moesman
Re: WiWo Mijdrecht, hij rijdt fantastisch
Hey Jan mag ik jouw feliciteren met de tweede jeugd voor jouw auto
Nu hopen dat je lang, veel van je Range mag genieten.
Met modder gooien hoeft niet ons prikkringetje is klein genoeg om gezellig te zijn en is groot genoeg om een vuist te maken tegen ongure types.
Jan een ieder weet van jouw Range problemen en de manier waarop jij behandeld bent.
Ik zie het al jouw weekend is veel spannender dan het mijn: beschuitje smeren witte miusjes tellen,blauwe muisjes tellen en op naar het volgende beschuitje
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Nu hopen dat je lang, veel van je Range mag genieten.
Met modder gooien hoeft niet ons prikkringetje is klein genoeg om gezellig te zijn en is groot genoeg om een vuist te maken tegen ongure types.
Jan een ieder weet van jouw Range problemen en de manier waarop jij behandeld bent.
Ik zie het al jouw weekend is veel spannender dan het mijn: beschuitje smeren witte miusjes tellen,blauwe muisjes tellen en op naar het volgende beschuitje
Groeten Theo Kaufmann/Disco
He Jan!
Dat is nog eens goed nieuws!!!
Fantastisch
Remco
Dat is nog eens goed nieuws!!!
Fantastisch

Remco
Re: Eind goed,........
Jan,
ik heb het laatste stukje maar open gelaten, dat mag je zelf invullen.
Ik ben blij, nee veheugd te horen dat The Green, No Mud weer helemaal compleet en gezond is.
Ik hoop dat je vele malen langer plezier van de Range zal hebben dan dat je er tot nog toe ellende van heb gehad.
Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll zoevende kilometers toe met een heerlijk achtergrond muziekje uit je radio.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
ik heb het laatste stukje maar open gelaten, dat mag je zelf invullen.
Ik ben blij, nee veheugd te horen dat The Green, No Mud weer helemaal compleet en gezond is.
Ik hoop dat je vele malen langer plezier van de Range zal hebben dan dat je er tot nog toe ellende van heb gehad.
Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll zoevende kilometers toe met een heerlijk achtergrond muziekje uit je radio.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
OLA Mudman!!
Ik ben erg blij voor je want het hele verhaal is een ware beproeving voor jou geweest en had je misschien wel zat redenen om ermee op te houden maar je geduld is beloond want je rijd nu eindelijk zonder probleem. Dit alles door onbekwaamheid en onwil van de heren die het allemaal zo goed weten.
Jan proficiat en een fijne pasen!
Adios Henk.
Ik ben erg blij voor je want het hele verhaal is een ware beproeving voor jou geweest en had je misschien wel zat redenen om ermee op te houden maar je geduld is beloond want je rijd nu eindelijk zonder probleem. Dit alles door onbekwaamheid en onwil van de heren die het allemaal zo goed weten.
Jan proficiat en een fijne pasen!
Adios Henk.
Jan, dit is echt super man !!!! Is het dak nu ook waterdicht? Als je het maar niet in de wasstraat probeert, ivm krassen.
Ik denk dat mijn Rangie stik jaloers is op die van jou, hij zou willen dat ie half zo goed behandeld werd!
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, maar je kent het gezegde: it's never over in a Rover !!!!! maar met een beetje goed onderhoud kun je een en ander natuurlijk wel heel lang uitstellen.
Ik had gehoopt vandaag ook weer te rijden, de automaat zit eronder, interieur aangepast, nieuw filter in de bak, nieuwe olie erop en rijden!! NIET dus hij rijdt als een oude L#L eerst doet de kickdown het niet en opeens blijft ie erin hangen!
blijkt dat de kabel versleten is en blijft nu steken.
Dus m´n meisje op pad gestuurd en een nieuwe kabel gehaald.
Blijkt dat er bij de montage van de bak ook nog een remleiding onherstelbaar is beschadigt en de sensor die in de bak zit (kun je niet starten in de versnelling) is ook naar de galamiezen.
Maar, ik ZAL en MOET maandag rijden!!! dus ga ik er nog even stevig tegen aan.
groeten Ron.
Ik denk dat mijn Rangie stik jaloers is op die van jou, hij zou willen dat ie half zo goed behandeld werd!
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, maar je kent het gezegde: it's never over in a Rover !!!!! maar met een beetje goed onderhoud kun je een en ander natuurlijk wel heel lang uitstellen.
Ik had gehoopt vandaag ook weer te rijden, de automaat zit eronder, interieur aangepast, nieuw filter in de bak, nieuwe olie erop en rijden!! NIET dus hij rijdt als een oude L#L eerst doet de kickdown het niet en opeens blijft ie erin hangen!
blijkt dat de kabel versleten is en blijft nu steken.
Dus m´n meisje op pad gestuurd en een nieuwe kabel gehaald.
Blijkt dat er bij de montage van de bak ook nog een remleiding onherstelbaar is beschadigt en de sensor die in de bak zit (kun je niet starten in de versnelling) is ook naar de galamiezen.
Maar, ik ZAL en MOET maandag rijden!!! dus ga ik er nog even stevig tegen aan.
groeten Ron.
Re: Sterkte Ron!!!
Ik hoop echt dat hij maandag rijdt!!Ben trouwens wel benieuwd, zal ik morgen nog even langsdroppen , heb morgenmiddag een verjaardag in Nw Scheemda........ Waar woonde jijook als weer?
Groet Bowy
Groet Bowy
Ik ben niet thuis aan het sleutelen, maar bij een maat van me, die heeft nog meer ruimte en een brug die we mogen gebruiken! ik denk dat dit teven de laatste keer is dat dit mag, de Rangie staat er inmiddels al een week op! had namelijk gezegd dat wanneer alles mee zit het karwei in 2 dagen geklaard zou zijn! maar ja, het IS een Land Rover, dus zit het niet mee !!!!
Hoelaat is jouw start tijd maandag? ik om 10.40 uur.
Er zijn inmiddels 2 van m'n maten afgehaakt, de 1 is ziek zwak en misselijk, de ander heeft z'n Rangie in elkaar gereden (is iemand achter op gereden) nu gaat mijn zwager mee en mijn meisje.
Hoelaat is jouw start tijd maandag? ik om 10.40 uur.
Er zijn inmiddels 2 van m'n maten afgehaakt, de 1 is ziek zwak en misselijk, de ander heeft z'n Rangie in elkaar gereden (is iemand achter op gereden) nu gaat mijn zwager mee en mijn meisje.
He Jan,
Klinkt geweldig! Heb net een bijna zo'n ervaring gehad maar waarschijnlijk eenvoudiger (nieuw andere banden en alles was opgelost ). Het gevoel van "hij doet het echt goed"is wel ultiem! Moest overigens vandaag wel erg m'n best doen op hetstrand met m'n trailer erachter. jeetje wat is dat zand diep en zwaar, zelfs voor m'n LR (misschien meer oefenen).
groetjes,
Gert-Jan
LR110 "TREKtor"
Klinkt geweldig! Heb net een bijna zo'n ervaring gehad maar waarschijnlijk eenvoudiger (nieuw andere banden en alles was opgelost ). Het gevoel van "hij doet het echt goed"is wel ultiem! Moest overigens vandaag wel erg m'n best doen op hetstrand met m'n trailer erachter. jeetje wat is dat zand diep en zwaar, zelfs voor m'n LR (misschien meer oefenen).
groetjes,
Gert-Jan
LR110 "TREKtor"
Ik om 10.44 dus zie je zeker! Ik ben met een d.blauwe 110
Handig die brug lenen!
Heb zoiets ook gehad, bij wijze van hoge uitzondering mocht ik bij ons op de zaak in de werkplaats ergens in dec afgelopen jaar mijn blok verwisselen (lekker warm, heftruck etc) maar maandag zat en het blok er nog niet in en .... dinsdag brak mijn bak af en woensdag brak mijn chassis..... Toen heeft hij nog bijna 2 weken olie staan lekker in een hoekje en is verplaatst naar de huidige locatie...... Dus dat was ook de laatste keer dat ik daar mocht komen!
Groet Bowy
Handig die brug lenen!
Heb zoiets ook gehad, bij wijze van hoge uitzondering mocht ik bij ons op de zaak in de werkplaats ergens in dec afgelopen jaar mijn blok verwisselen (lekker warm, heftruck etc) maar maandag zat en het blok er nog niet in en .... dinsdag brak mijn bak af en woensdag brak mijn chassis..... Toen heeft hij nog bijna 2 weken olie staan lekker in een hoekje en is verplaatst naar de huidige locatie...... Dus dat was ook de laatste keer dat ik daar mocht komen!
Groet Bowy
Van Harte Jan!
Mooi Jan, fijn dat het nu in orde lijkt te zijn! Ik hoor de details nog wel. Groeten aan Lia en de kinderen.
Ron, het dak staat voor aanstaande zaterdag op de planning en dan is dat ook af.
Vink!
Nu reeds is de auto gesproeid met de brandslang en kreeg geen natte boel.(fase 1 is gelukt.)
Jij veel succes en als je adviezen nodig hebt bel maar want al deze perikelen hebben wel één voordeel:
Goed spieken en straks veel zelf doen.
Schuifdaken, kom maar, kom maar, kom maar, kom maar.
Tussenbak, voor en achterdiff, "eitje" ('t zal wel door pasen komen)
Aad, zet 'm op met de roller.
Theo, jou weekend is natuurlijk veel meer gevarieerd dan dat van mij want wat is er mooier als steeds maar weer zo'n beschuit smeren.
Per saldo gaan ze nu veel eenvoudiger uit het pakje.
Tot slot Bowy, wat dacht je van ei-geel !!
'K heb een toffe dag gehad en zeker met een sterretje.
'K heb genoten bij Wi en Wo omdat dat gewoon twee no nonsense figuren zijn.
'K ben aan mijn hangmat toe.
'K groet.
Jan
Vink!
Nu reeds is de auto gesproeid met de brandslang en kreeg geen natte boel.(fase 1 is gelukt.)
Jij veel succes en als je adviezen nodig hebt bel maar want al deze perikelen hebben wel één voordeel:
Goed spieken en straks veel zelf doen.
Schuifdaken, kom maar, kom maar, kom maar, kom maar.
Tussenbak, voor en achterdiff, "eitje" ('t zal wel door pasen komen)
Aad, zet 'm op met de roller.
Theo, jou weekend is natuurlijk veel meer gevarieerd dan dat van mij want wat is er mooier als steeds maar weer zo'n beschuit smeren.
Per saldo gaan ze nu veel eenvoudiger uit het pakje.
Tot slot Bowy, wat dacht je van ei-geel !!
'K heb een toffe dag gehad en zeker met een sterretje.
'K heb genoten bij Wi en Wo omdat dat gewoon twee no nonsense figuren zijn.
'K ben aan mijn hangmat toe.
'K groet.
Jan