greenlanen noord frankrijk

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Stumpertje S III 2,25 D

greenlanen noord frankrijk

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

Ik ga half augustus nog een paar dagen kamperen/toeren in noordfrankrijk, ergens tussen Charleville en Mons (. Ik ga er vanuit dat je in dat deel van Frankrijk nog hele leuke boerenlandweggetjes mag rijden. Iemand nog tips voor een leuke route/overnachtingsplaatsen/leuke dingen te doen?

Groeten Marco
wilberthje

Re: greenlanen noord frankrijk

Bericht door wilberthje »

ken op zich geen leuke routes, maar vertrek je van van hieruit of kom je uit het zuiden?

Zit er wel over te denken om ergens 2e helft augustus een keer naar esnes en argonne (vanuit charleville mezieres richting verdun dus) te rijden en wou dat eigenlijk wel eens met m'n eigen auto, ipv ons pa's 110 doen en niet over de snelweg. Dus misschien samen oprijden die kant in? Weet niet hoelang je wilt gaan, kan evt. 3e/4e dag ook weer mee terug rijden dan.

Groet, Wilberth
die het wel een prettig idee lijkt om met nog zo'n oliestokertje op te rijden ipv alleen.
herman-lux

Bericht door herman-lux »

koop een gedetailleerde kaart en rijden maar,
zolang die nieuwe wet nog niet in kracht getreden is kun je
nog naar hartelust rijden.

houdt je aan de greenlane regels a.u.b.

herman-lux
Stumpertje S III 2,25 D

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

Herman: ik heb de michelingids van la douce France, en koop ter plekke de bekende blauwe wandelkaarten erbij. Moet te doen zijn denk ik.
Wilberth: ik vertrek op donderdagmiddag 17/8 (met mijn dochter) vanuit Gilze, en heb verder nog geen doel/plan als ik zondagavond maar weer moeders in de armen kan sluiten
Een stukkie samen rijden is altijd leuk!

Marco
wilberth

Bericht door wilberth »

17/8, moet ik ff kijken Marco. Kan zijn dat ik dan net voor m'n werk het London Eye van binnen moet gaan bekijken dus..
Ben volgende week op vakantie, maar mail je daarna nog wel ff.

Groet, Wilberth
Plaats reactie