IK MAG NAAR HESDIN!!!!!
IK MAG NAAR HESDIN!!!!!
hiep hoi, vandaag het goede bericht gekregen dat ik wel naar Frankrijk mag reizen!
Wel moet ik heeeeeeeel rustig aandoen, mijn vinger NERGENS tegen aanstoten (ook errug pijnlijk), niet met de rechterhand in de MUD!!!! en erg schoonhouden, maar als ik het rustig doe en er niet teveel gekke dingen mee doe dan kan het.
Dus ik hoop dat jullie mij willen helpen als ik ergens vastzit, vooral wat betreft vastmaken van haken en dergelijke, vooral omdat dit erg vervuilend is voor mijn vinger. Normaal gesproken zal Mariska ook wel het nodige kunnen doen, maar zij is ziek - zwanger en misselijk dus ik kan niet altijd een beroep op haar doen.
Tot ziens in Hesdin, en ik zal ff kijken hoe laat ik bij Hazeldonk moet zijn.
Misschien is het verstandig als ik een paar mobiele nummers van jullie kan krijgen, mocht er iets gebeuren dan kunnen we elkaar bellen.
Overigens heb ik ook 27mc, ik hoop dat het nog werkt, want mijn versterkertje is onder water gelopen door de escapades van Bowy in de Eemshaven.
Groetjes, Jan-Cor & Mariska
Tel: 06-54 235 106
Wel moet ik heeeeeeeel rustig aandoen, mijn vinger NERGENS tegen aanstoten (ook errug pijnlijk), niet met de rechterhand in de MUD!!!! en erg schoonhouden, maar als ik het rustig doe en er niet teveel gekke dingen mee doe dan kan het.
Dus ik hoop dat jullie mij willen helpen als ik ergens vastzit, vooral wat betreft vastmaken van haken en dergelijke, vooral omdat dit erg vervuilend is voor mijn vinger. Normaal gesproken zal Mariska ook wel het nodige kunnen doen, maar zij is ziek - zwanger en misselijk dus ik kan niet altijd een beroep op haar doen.
Tot ziens in Hesdin, en ik zal ff kijken hoe laat ik bij Hazeldonk moet zijn.
Misschien is het verstandig als ik een paar mobiele nummers van jullie kan krijgen, mocht er iets gebeuren dan kunnen we elkaar bellen.
Overigens heb ik ook 27mc, ik hoop dat het nog werkt, want mijn versterkertje is onder water gelopen door de escapades van Bowy in de Eemshaven.
Groetjes, Jan-Cor & Mariska
Tel: 06-54 235 106
Re: IK MAG NAAR HESDIN!!!!!
Zie je nou wel, doe voorzichtig en heel veel plezier !!!!!!!!!
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat je 27MC het nog doet en veel plezier!!!
GRoet Bowy
ps. jammer voor Jorrit
Hoop dat je 27MC het nog doet en veel plezier!!!
GRoet Bowy
ps. jammer voor Jorrit
Hoi JC,
te gek, we zien je om 12.00 uur bij Hazeldonk! Ik heb nog een bijrijder bij me die er geen genoeg van kan krijgen om tot zijn knieen de mud in gestuurd te worden dus dat komt wel goed!
Sue en Leopold
te gek, we zien je om 12.00 uur bij Hazeldonk! Ik heb nog een bijrijder bij me die er geen genoeg van kan krijgen om tot zijn knieen de mud in gestuurd te worden dus dat komt wel goed!
Sue en Leopold
TOP JC,
Zo zie je maar weer, nooit de moed opgeven.
Heel veel plezier in Hesdin en moge de moddergeesten met je zijn.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Zo zie je maar weer, nooit de moed opgeven.
Heel veel plezier in Hesdin en moge de moddergeesten met je zijn.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"