Blauwe enveloppe zijn soms goed nieuws.
Alsof het een verjaardag betrof meldde de belastingdienst "op uw verzoek" (????) dat "Jeltsin" "op 26 juni 2006, 25 jaar oud zal worden" !!! "Daarom verleen ik u vanaf dat moment vrijstelling"
Hoera !! Heb het heugelijk feit toch mee mogen maken. Was tijdens Balkenende's bewind bang dat de regel in de tussentijd afgeschaft zou worden...Gered !!
Volgens de brief ben ik ook nog gerechtigd "bezwaar aan te tekenen tegen deze beslissing" ..... Zal er eens een nachtje over slapen
Nu maar eens hard aan het werk om hem weer in mekaar te zetten....
Van Harte. Heb Jeltsin zojuist nog een aai gegeven. (omdat ik de kleur niet meer kon zien van het stof )
Dus ik ga je weer wat vaker zien in het 11de echelon? Ik zal de senseo pads aanvullen.
Ik heb ook weer wat klusjes gepland binnenkort.
Bak wissel. Niet omdat ik een slechte bak heb maar wel omdat ik een splinternieuwe heb. De oude zal ik gaan verpatsen denk ik.
En het hulpstuurhuis vervangen. Zal een flinke klus worden volgens zeggen. De oude lijkt al wel een beedtje los te zitten.
he paulo, terug van weggeweest? Goeie vakantie gehad?
Als je aan de linkerkant hebt geaaid zie je dat de buitenwing, kachel eraf is. Ligt hier weer in de schuur te blinken als nieuw. Nieuwe wing had ik al 3 jaar, moest alleen een gat in gezaagd worden. Nu maar passen en meten....zal niet mee vallen. Heb deze week vrij en wil de kop eraf halen (nadat ik weer wat spulletjes ingebouwd heb....) o, ja de stuurstang er ook af, krijg er geen nieuwe kogel ingedraaid blijkbaar dus iets met het draad.
werk zat dus!
Ja het goede draad. Voor de helft loopt de stuurkogel er lekker soepel in daarna steeds stroever totdat ik er geen beweging meer in krijg. De oude zat ook muurvast en heb ik uiteindelijk met hoop kruipolie eruit kunnen draaien door de schuine kant te verlegen met een eind pijp. Lijkt mij niet de manier om de stuurstang te stellen.....
Vermoed dat de stand, hoewel niet te zien, net iets krom is of een tik heeft gehad op driekwart van het schroefdraad. Kost me dus waarschijnlijk een nieuwe stuurstang. Effe stuurkogeltje vervangen......zucht.....
Ik heb net Jeltsin nog maar eens een klopje gegeven en gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Wat ik begreep is dat Jeltsin niet kon wachten totdat hij weer eens een slokje diesel mocht omzetten in een gezellige rookpluim.
Groetjes
Ap
(die een gereviceerd 2.25 ltr onderblok (alles behalve de kop) erbij heeft gezet