2de tank, defender 130
2de tank, defender 130
Ik ben aan het overwegen om onze 130 (in dit geval de 110 van SP dus) te voorzien van een 2de sap container. De dealer komt niet verder dan een groot vraagteken. Iemand met dit type al eens een poging gewaagd, en zo ja, welk vat heb je waat ergens eronder geplakt.
Otto
Otto
Re: 2de tank, defender 130
tank van een 109 voor je achterste chassisbalk????????
janzzen en Bismarck
voor wie een 80 liter lpgtank toch echt te weinig is
janzzen en Bismarck
voor wie een 80 liter lpgtank toch echt te weinig is
Goedenacht,
ik heb bij Vis op de site een extra tank voor achter het achterspatbord gezien , deze past in de lege ruimte die daar is.
Mocht je deze tank plaatsen houd er wel rekening mee dat bij grens passages er een limit is over het maximaal aantal liters welke je meeneemt.
Wordt helaas regelmatig gecontroleerd bij terug de EU in rijden, als je een Laro rijd schijn je wapen of drugshandelaar te zijn, en als dat niet gevonden wordt gaan ze mieren bevruchten( wil niet grof zijn) en dat soort dingen checken, en dan is mijn 70 ltr al te veel.
succes Joop130
ik heb bij Vis op de site een extra tank voor achter het achterspatbord gezien , deze past in de lege ruimte die daar is.
Mocht je deze tank plaatsen houd er wel rekening mee dat bij grens passages er een limit is over het maximaal aantal liters welke je meeneemt.
Wordt helaas regelmatig gecontroleerd bij terug de EU in rijden, als je een Laro rijd schijn je wapen of drugshandelaar te zijn, en als dat niet gevonden wordt gaan ze mieren bevruchten( wil niet grof zijn) en dat soort dingen checken, en dan is mijn 70 ltr al te veel.
succes Joop130
Bedoel je een tank vergroting of een 2e tank?
Ik heb m'n tank inhoud vergroot (110) (het opzet stuk in het spatbord geplaatst).
wel makkelijk. Vering wordt wel extra belast.
Willy
Ik heb m'n tank inhoud vergroot (110) (het opzet stuk in het spatbord geplaatst).
wel makkelijk. Vering wordt wel extra belast.
Willy
Otto,
ik heb onder m'n 110 een tweede tank in de lengte naast de chassis balken aan de passagierszijde. Totaal 65 liter. Diesel wordt overgepompt naar de hoofdtank zodra deze leeg is (manueel in te schakelen). Heb nog geen controle bij de grens of i.d. gehad.
Ik weet niet waar de tank vandaan komt, da's voor mij ook nog een vraagteken. Mocht ik meer weten dan meld ik me wel ff weer.
groet en succes.
Toro
ik heb onder m'n 110 een tweede tank in de lengte naast de chassis balken aan de passagierszijde. Totaal 65 liter. Diesel wordt overgepompt naar de hoofdtank zodra deze leeg is (manueel in te schakelen). Heb nog geen controle bij de grens of i.d. gehad.
Ik weet niet waar de tank vandaan komt, da's voor mij ook nog een vraagteken. Mocht ik meer weten dan meld ik me wel ff weer.
groet en succes.
Toro
Is het ook mogelijk om een tweede tankt te hebben die je niet hoeft over te pompen, gewoon met buizen aan elkaar gekoppeld?
Lijkt me om de een of andere manier overbodig om over te pompen!
Bob
Lijkt me om de een of andere manier overbodig om over te pompen!
Bob
Bij Daams op de site staan RVS tanks tot 82ltr misschien hebbe ze daar ook tanks voor de 130.
Hier een link naar de website met de extra tank voor een defender, tank inhoud 45 ltr. geen aparte pompjes nodig gewoon extra ruimte.
Kijk maar even:
[www.vislandrovers.nl]
Weet alleen niet waar je zoveel brandstof wil meenemen, hoe vreemder de landen hoe meer de 24 uurs economie, tja terwijl ik het zeg "ook hoe groter de afstanden"
groet joop130
Kijk maar even:
[www.vislandrovers.nl]
Weet alleen niet waar je zoveel brandstof wil meenemen, hoe vreemder de landen hoe meer de 24 uurs economie, tja terwijl ik het zeg "ook hoe groter de afstanden"
groet joop130