Wie o wie kan mij helpen? ben een pagina kwijt uit mijn nederlandse handleiding. uitgerekend de pagina voor het op tijd zetten van de motor. is er iemand die ook zo'n handleiding gekocht heeft bij Vis en die bereid is de pagina in te scannen en mij per mail toe te sturen. of heeft iemand de gegevens zo bij de hand?
groetjes
Jo Bemelmans Kerkrade
op tijd zetten 2.25 D
Re: op tijd zetten 2.25 D
ik heb die hier liggen, kan ze wel kopieren. ze staan ook op de CD (te vinden in de prikkers winkel) ik ga dinsdag naar Valkenburg (tour). Ben maandag thuis
meel even
jo "plaetje"
meel even
jo "plaetje"
Als je mij de paginanummers vlak voor en vlak na de missende bladen geeft dan wil ik die bladen wel inscannen.
In de volledige versie staat het op tijd stellen van de pomp op 2 plaatsen in het boek, vandaar dus.
Dennis B.
In de volledige versie staat het op tijd stellen van de pomp op 2 plaatsen in het boek, vandaar dus.
Dennis B.
hoi Jo. "plaetje"
heb alle 3 de prikker cd's hier, maar kan geen nederlandse versie van de manual vinden. als je me even je mail adres geeft. dan kan ik je mailen.
groetjes
Jo kerkrade
heb alle 3 de prikker cd's hier, maar kan geen nederlandse versie van de manual vinden. als je me even je mail adres geeft. dan kan ik je mailen.
groetjes
Jo kerkrade
ik heb een boek van de s3, de defender met 2,5lt diesel/benzine/NA en tevens van de disco alles in het nederlands. Van de S3 heb ik ook het onderdelenboek en het speciaal onderdelen boek. Dus ik kan uitzoeken wat je moet hebben.
jo Förster
linne
jo Förster
linne