Zandputweekend Oosterhout
Zandputweekend Oosterhout
Hallo gaat er vandaag nog iemand van jullie naar het zandputweekend [mil.voertuigtreffen] in Oosterhout NB. ?Vr gr Henk B.
Re: Zandputweekend Oosterhout
Henk.
Heb je iets meer gegevens / website.?
En is het morgen (zondag) ook nog.
Frans Bonnes
Heb je iets meer gegevens / website.?
En is het morgen (zondag) ook nog.
Frans Bonnes
Ja Frans,het is morgen ook nog.Het is bij de zandafgraving bij Den Hout[vlakbij Oosterhout]De organisator is J. Caron.Ik ben er vanmiddag geweest,was erg leuk en zeer interessant!Er zijn bepaalde plekken bij in het terrein waar je met wat voor wagen dan ook NIET doorheen komt.[bijv,10 meter bijna loodrecht naar beneden,waarna je in drijfzand terecht komt,de meest extreme situaties!]Er is overigens wel een Unimog S 404 doorheen geploeterd,en heeft het nog gehaald ook,dat was met geen enkele andere wagen mogelijk geweest.Verder veel mooie auto's,en een paar tanks.Er is geen website van dit treffen,maar het is ieder jaar,en zeer zeker aan te raden.Vr Gr Henk B.
Henk,
Heb je een adres, wat meer gegevens? Begrijp dat het Oosterhout in Noord Brabant is. Lijkt me wel leuk om even te gaan kijken
Groeten
Frans
Heb je een adres, wat meer gegevens? Begrijp dat het Oosterhout in Noord Brabant is. Lijkt me wel leuk om even te gaan kijken
Groeten
Frans
beste mensen
den hout ligt inderdaad in noord brabant bij oosterhout.
ik kwam er altijd langs als ik vanuit breda naar made ging binnen door naar scouting toe. ik reed altijd vanuit breda naar teteringen en dan door het bos richting made dan kom je er langs. je kan ook vanuit oosterhout inderdaad .
een adres weet ik niet helaas ik kan er alleen zo heen rijden.
veel plezier
ik heb helaas geen tijd meer om even te gaan kijken
den hout ligt inderdaad in noord brabant bij oosterhout.
ik kwam er altijd langs als ik vanuit breda naar made ging binnen door naar scouting toe. ik reed altijd vanuit breda naar teteringen en dan door het bos richting made dan kom je er langs. je kan ook vanuit oosterhout inderdaad .
een adres weet ik niet helaas ik kan er alleen zo heen rijden.
veel plezier
ik heb helaas geen tijd meer om even te gaan kijken