advies andere stoelen in defender

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jeroen110

advies andere stoelen in defender

Bericht door jeroen110 »

Ik zit er aan te denken om ASS, Recaro of scheel stoelen in mijn defender te scroeven. Heeft iemand hier ervaring mee en zit er nog verschil in deze stoelen?

Alvast bedankt

Jeroen110
gery

Re: advies andere stoelen in defender

Bericht door gery »

Ik lees wel eens wat over volvo stoelen, dat zou ook mooi passen
geloof ik.
Michael

Bericht door Michael »

Ik wilde een Scheel stoel monteren (heb hem ook al staan), maar ze zijn mij net iets te zwaar in vergelijking tot de standaard. De stoel zit overigens prima.

PS. Hij staat te koop op de landrover paginamarkt.

Groeten, Michael
Landy van Roland

Bericht door Landy van Roland »

Hallo Jeroen;

Ik ga 2x recaro stoelen in mijn 109 bouwen. Twee vrienden van mij, beide met een 88", hebben recaro's.
De recaro's die hun hebben, en volgens mij vele andere recaro's, zijn niet zo super breed en passen daarom goed in een 109.
Wel hebben vele recaro's vrij hoge "side-wings" aan beide kanten van het zit-vlak, wat het in- & uitstappen niet eenvoudiger maken.
De recaro die ik op de kop heb getikt, met electrische bediening, heeft lage "side-wings". Dus die bestaan ook. Nu nog een tweede zien te krijgen.
Geen ervaring met Scheel of ASS.

Groet: Roland.
Larosaurus

Bericht door Larosaurus »

Ik ben errug tevreden over mijn ASS stoelen gecombineerd met een kleiner stuur. Prettige zit, goede steun, standaard stoelen geven bij terreirijden rugklachten maar met een goede lendesteun is dat geen probleem. In mijn series heb ik een recaro van marktplaats voor 30 euro geplaatst, dat is eveneens perfect.
Hans Lrovy

Bericht door Hans Lrovy »

In mijn series 2 stoelen uit een alfa geplaatst.
Lekker goedkoop van de sloop. Voordeel niet te dikke bekleding,lage slee daardoor niet met je hoofd tegen plafond. Niet te groot.
Nadeel met recaro en scheel is de zeer stevige zijwang waardoor je lastig achter je stuur kan gaan zitten

suc6 met zoeken
Plaats reactie