Onze pics staan eindelijk weer op www.coolrunnings.fotopic.net . En voor de mensen die het zich afvragen...... NEE ik ben niet in de bagger gegooid, die modder werkt goed tegen de muggen!
Verbazendwekkend wat je allemaal wel niet kan met een bijna standaard Serie III.
Was wel werken zeker om de die auto's overal door te loodsen
Heb nu helemaal spijt dat ik er niet bij kon wezen
bijna standaard vind 'm toch grondig verbouwd met die gon2far aanpassingen. erg mooi trouwens, scheelt wel wat want volgens mij gaat een gewone III eerder op z'n kant.
Gone2far revolving shackles, ARB airlocker achter, limmited slip voor.
2.5l met turbo, hydraulische lieren voor en achter..............................
Maar neemt niet weg dat de auto erg goed presteerd, helaas liet de techniek ons vorig weekend in de steek, zodat Jörgen 1,5 proef op twee wiel aandrijving verder ging. Toen maar afgehaakt, het was ter plekke niet te repareren.
Jammer had ik ook wel heen gewild. Wist het niet. Was alleen thuis. L4A is een weekendje weg. Maar heb de Laro wel onder handen genomen. Moest nog na het Stoomfestival. Maar de Challenge zit er wel leuker uit. Ach ja, jammer. Misschien volgende keer beter.
Jongens, jongens, jongens, de 88 van Jörgen is mij bekent
Volgens mij heeft hij alle optie's die een auto terrein vaardig maken.
Zelf zou ik niet kiezen voor de revolver shackles, omdat bij schuin rijden het gevaar voor kantelen juist toeneemt (de uitslag word wel flink verbeterd !!)
maar verder puike wagen, vooral de hydraulische lieren spreken mij aan.