Bruiloft!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jacaranda

Bruiloft!

Bericht door Jacaranda »

Het is bijna zover. Maandag 26 juni trouwen Froukje en Nout in Delft.

Aan mij is de grote eer om het vervoer te regelen, dus...Land Rovers!

Tijdens de prikkersdag hebben zich al een aantal vrijwilligers gemeld. Kunnen die nog even hun aganda's trekken om te kijken of het uitkomt? (Arnoud, Iris, Pieter?)
Tevens hebben Froukje en Nout contact gehad met een stel uit Delft, dat ook wilde helpen. Zouden zij ook nog even contact met mij willen opnemen?

Daarbij nog een vraag of er meer mensen willen helpen om hun de dag van hun leven te bezorgen.

De gasten moeten om 14.00 uur verzamelen bij Knus in het Delftse Hout. Vandaar moeten ze met Laro's vervoerd worden naar het Stadhuis van Delft. We hebben vergunning om op het plein te staan. (Mooie fotoshot wordt dat!!) Ze trouwen om 15.00 uur. Dat duurt tot +/- 15.45 uur, waarna het hele zooitje weer naar Knus moet. Daar is weer de een Kodakmoment voor de Larofielen.

Graag zou ik zoveel mogelijk Land Rovers bij elkaar krijgen om een mooie trouwstoet te vormen. Als iedereen weer bij Knus is, is er de gelegenheid voor een hapje en een drankje voor het eten. Het diner is ook het "loon" voor de rijders. (Ze zijn 21 en hebben niet zoveel te makken...!)

Wie helpt het bruidspaar met hun mooiste dag? (en mij ook een beetje...)

Alvast bedankt !!!!!

Martin 88 en 110" v.d. Velde alias Jacaranda
070-3902149 / 06-54280497
Arnoud 109 seriesIII 2.25d

Re: Bruiloft!

Bericht door Arnoud 109 seriesIII 2.25d »

Dat is wel een mooie kans om eens bij te praten voor menige prikker op het mooie plein in Delluf.

Alleeen, ik moet werken Martin enne, ik was niet op de prikkersdag...... (dubbelganger? )

Groet, Arnoud
Bart

Bericht door Bart »

Wat voor auto's zoek je.......

Heb nog wel wat in de aanbieding !

Bart, van Partner
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Hoi Martin,

Ik ben bang dat ik dat niet ga redden, jammer. Mocht het toch wel gaan lukken dan geef ik een belletje. Maar reken er maar niet op, sorry.

Groetjes Pieter
Iris

Bericht door Iris »

Hoi
Een probleem
Heb op de terugweg vanuit Frankrijk een ongelijk gehad met de caravan die ging op z'n zijkant
De oryx is door het bergings bedrijf naar de reparateur vervoerd en daar ga ik vandeweek maar de boel ff leeg halen dus de 90 is dan een berplaats op wielen
Kan dus helaas geen mensen vervoeren
Groet
Iris
Nipper
witje110

Bericht door witje110 »

Martin,
ik vind het heel erg sneu voor het bruidspaar, zou graag willen helpen, maar Lommel-Delft-Lommel is 330 km, is me toch een beetje te ver

Succes
Marijke
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Hoe kwam dat zo.

Veel schade? of valt het mee.

FB
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Ik kan je deze week eventueel nog helpen, zodat jij mij misschien maandag nog kan helpen???

Groeten,

Martin
Ron

Bericht door Ron »

Speciaal voor de LARO rijders gaat er een vakfotograaf mee.
Deze is er voor de LARO rijders.
Dus komt allen........je houd er mooie foto's van je LARO aan over...

Dit is dus niet de fotograaf van het bruidspaar!!!

www.rbfotografie.nl
Plaats reactie