Uitnodiging 2e Pinksterdag
Uitnodiging 2e Pinksterdag
Beste Prikkers, voor degenen die 2e Pinksterdag 's middags in de buurt zijn (of willen komen) van de grensstreek onder Breda:
Bij deze nodig ik jullie uit om langs te komen om:
-kennis te maken
-elkaars verlengstuk te bewonderen
-te ouwehoeren (waarschijnlijk over Laro's)
-je licht te doen schijnen over mijn brandstofpompprobleem
-misschien tevens hiermee een klein handje te helpen
Het is in het buitengebied en er is een weilandje om te parkeren.
Onnodig te zeggen dat ik zorg voor een drankje en een hap(je).
Cees Klijn
Als je overweegt om te komen, laat me dat even weten, dan stuur ik een routebeschrijving.
Bij deze nodig ik jullie uit om langs te komen om:
-kennis te maken
-elkaars verlengstuk te bewonderen
-te ouwehoeren (waarschijnlijk over Laro's)
-je licht te doen schijnen over mijn brandstofpompprobleem
-misschien tevens hiermee een klein handje te helpen
Het is in het buitengebied en er is een weilandje om te parkeren.
Onnodig te zeggen dat ik zorg voor een drankje en een hap(je).
Cees Klijn
Als je overweegt om te komen, laat me dat even weten, dan stuur ik een routebeschrijving.
Re: Uitnodiging 2e Pinksterdag
Cees, morgen zijn een aantal prikkers in de Landard (bij Eindhoven). Dat lijkt me dichtbij jou in de buurt?! Is de Landy rijdend momenteel? Kunnen we alvast wat kijken/luisteren/ tips etc. Er moet -tussen het rijden door- tijd zijn voor jou. Ik ben er zelf ook, Niels is er.
Kijk maar,
groet, Arnoud
(mail maar als je mijn telefoonnr wenst)
Kijk maar,
groet, Arnoud
(mail maar als je mijn telefoonnr wenst)
Hey Cees,
ik woon in Gilze, niet zo ver van jouw denk ik dus
Ik kan maandag helaas niet, heb wel een zelfde auto als jij, zonder brandstofpompprobleem, maar met een startmotorprobleem
Ik wil best een keer komen kijken, maar verwacht geen medisch wonder van me.
Marco
ik woon in Gilze, niet zo ver van jouw denk ik dus
Ik kan maandag helaas niet, heb wel een zelfde auto als jij, zonder brandstofpompprobleem, maar met een startmotorprobleem
Ik wil best een keer komen kijken, maar verwacht geen medisch wonder van me.
Marco
Hoi Cees,
Leuk initiatief! Ik zal er niet zijn, dagje met gezin spanderen.
Maar even over jou probleem: je hebt het wel gevolgd, ik had net zo'n probleem en ik werd er gek van. Vandaag mijn laatste kruit verschoten, de pomp op tijd zetten. Ik had er, gezien alles wat ik al geprobeerd had geen hoge verwachtingen van, maar goed. Op tijd is altijd beter.
Nu wil het geval dat ik alle verstuiverleidingen gewoon helemaal weggehaald had, zonder ze te nummeren. Bij het in elkaar zetten bleek dat de leidingen van cil.3 en 4 beiden niet lekker pasten op de pomp, dus adhv de ontsteekvolgorde teruggeredeneerd hoe de leidingen zouden moeten zitten. In elkaar gezet zoals ik dacht dat het moest, en wat denk je: geen rook meer en geen zwaar getik al er gas gegeven werd. Mijn motor loopt dus nu als een naaimachine, echt geweldig:-).
Er waren (al bij de revisie door de KL) 2 verstuiverleidingen verwisseld! Vraag niet hoe dat kan, maar het was echt zo.
Moraal: controleer even of bij jou de leidingen goed zitten.
Goed weekeinde verder en een prettige bijeenkomst!
groet,
Martin
Leuk initiatief! Ik zal er niet zijn, dagje met gezin spanderen.
Maar even over jou probleem: je hebt het wel gevolgd, ik had net zo'n probleem en ik werd er gek van. Vandaag mijn laatste kruit verschoten, de pomp op tijd zetten. Ik had er, gezien alles wat ik al geprobeerd had geen hoge verwachtingen van, maar goed. Op tijd is altijd beter.
Nu wil het geval dat ik alle verstuiverleidingen gewoon helemaal weggehaald had, zonder ze te nummeren. Bij het in elkaar zetten bleek dat de leidingen van cil.3 en 4 beiden niet lekker pasten op de pomp, dus adhv de ontsteekvolgorde teruggeredeneerd hoe de leidingen zouden moeten zitten. In elkaar gezet zoals ik dacht dat het moest, en wat denk je: geen rook meer en geen zwaar getik al er gas gegeven werd. Mijn motor loopt dus nu als een naaimachine, echt geweldig:-).
Er waren (al bij de revisie door de KL) 2 verstuiverleidingen verwisseld! Vraag niet hoe dat kan, maar het was echt zo.
Moraal: controleer even of bij jou de leidingen goed zitten.
Goed weekeinde verder en een prettige bijeenkomst!
groet,
Martin
Het Ding rijdt nog niet....alles ligt er zo'n beetje af om een goeie tip rechtstreeks om te zetten in een actie. Eindhoven ligt niet echt in de buurt, maar mochten jullie toch tijdens of na de rit zin of gelegenheid hebben om aan te wippen, dan zijn jullie welkom.
Hazeldonksestraat 21, Breda. Is niet te missen. Vlakbij grensovergang Hazeldonk.
Groetjes,,
Cees
Hazeldonksestraat 21, Breda. Is niet te missen. Vlakbij grensovergang Hazeldonk.
Groetjes,,
Cees
Hoi Marco, ik heb wel ergens van Gilze richting Molenschot eenzelfde soort produkt zien staan... Is hem dat? Ik woon bij Hazeldonk. Zie boven. Het kan nooit kwaad om eens van gedachten te wisselen. Laat maar weten.
Groet,
Cees
Groet,
Cees
Ik zal de volgorde eens controleren. Kan geen kwaad. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar als je toch in de buurt bent: kinderen geen probleem (vrouwen ook niet, trouwens),
Groetjes, bedankt en fijn weekend.
Cees
Groetjes, bedankt en fijn weekend.
Cees
Ik woon zelf "midden" in Gilze, dr staat ook wel een Lightweight hier in het dorp. Komende weken heb ik het errug druk met werk/buitenlandreis/vakantie/revalidatie maar als ik ff tijd heb kom ik jou kant wel in!
Marco
Marco