wie wil mee bestellen bij Paddock?
wie wil mee bestellen bij Paddock?
Het is weer zover weer een schokbreker naar de....... ga weer bestellen en niet in Nederland want paddock is vele malen goedkoper. Voor 2 schokbrekers en setje remvoeringen voor 110 uit '85 was ik 76 euro kwijt den inNederland 130 euro.
Wordt alleen maar goedkoper als je de verzendkosten met iemand kunt delen.
Dussssss.... wie heeft er iets nodig. Laat mij het weten ik wil neem de organisatie op mij. Mail me!
Groeten Gijs110
Wordt alleen maar goedkoper als je de verzendkosten met iemand kunt delen.
Dussssss.... wie heeft er iets nodig. Laat mij het weten ik wil neem de organisatie op mij. Mail me!
Groeten Gijs110
Re: wie wil mee bestellen bij Paddock?
Sorry, net weer een grote bestelling binnen voor mezelf en mede Prikkers.
Wel denk ik dat ik over een week of die weer een bestelling ga plaatsen, dus als je geen haast hebt ben je van harte welkom om dan mee te doen.
Groet, Hendrik.
Wel denk ik dat ik over een week of die weer een bestelling ga plaatsen, dus als je geen haast hebt ben je van harte welkom om dan mee te doen.
Groet, Hendrik.
Hoi Hendrik,
Denk dat ik ook weer wat dingen mee bestel jij woont iets dichter bij dan Gijs.
Zal alvast weer wat dingen bij elkaar zoeken.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Denk dat ik ook weer wat dingen mee bestel jij woont iets dichter bij dan Gijs.
Zal alvast weer wat dingen bij elkaar zoeken.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ook ik ben ook alweer een lijst aan het maken.
Omdat ik de delen in m´n hand gehad heb die jullie allemaal besteld hebben kom ik ook nog op ideeën om een aantal zaken preventief op voorraad te nemen naast de dingen die ik nu al gewoon nodig heb. Eigenlijk wil ik alle vervangingsdelen in en uit de vooras mee laten komen om, op het momnet dat het mij uitkomt, die onderhanden te nemen.
Erik "110" heeft in de nacht van zijn vertrek bij het monteren van de nieuwe oliekoelerleidingen (hé Aad, ook 4x woordwaarde en bonus?) zijn radiator om zeep geholpen en rijd nu met een "leen ding" die nog vervangen moet worden.
De eerste bestelling was dus al binnen.....
Groet, Hendrik.
Omdat ik de delen in m´n hand gehad heb die jullie allemaal besteld hebben kom ik ook nog op ideeën om een aantal zaken preventief op voorraad te nemen naast de dingen die ik nu al gewoon nodig heb. Eigenlijk wil ik alle vervangingsdelen in en uit de vooras mee laten komen om, op het momnet dat het mij uitkomt, die onderhanden te nemen.
Erik "110" heeft in de nacht van zijn vertrek bij het monteren van de nieuwe oliekoelerleidingen (hé Aad, ook 4x woordwaarde en bonus?) zijn radiator om zeep geholpen en rijd nu met een "leen ding" die nog vervangen moet worden.
De eerste bestelling was dus al binnen.....
Groet, Hendrik.
Zo te horen voor nu niet veel mensen. Laat het mij weten wil vanavond eigenlijk wel bestellen want wil de 21 met een tocht mee rijden.
Gr Gijs110
Gr Gijs110
Welke tocht?
Hee Gijs, Inmiddels hebik besloten nog even niets te bestellen. Eerst maar eens mijn motor vervangen.......
Groetjes
Hee Gijs, Inmiddels hebik besloten nog even niets te bestellen. Eerst maar eens mijn motor vervangen.......
Groetjes
Nee,
dat levert niet meer dan 3x woordwaarde en geen bonuspunten op.
Sorry
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
dat levert niet meer dan 3x woordwaarde en geen bonuspunten op.
Sorry
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"