't is muisstil in Rotterdam
't is muisstil in Rotterdam
Psttt,
Ik hoor niets uit Rotterdam
Knock knock, Theo en Daniëlla gaat het?
'T is stormachtig geweest en dan komen meestal de kindertjes.
Hoop voor jullie dat alles goed gaat en dat er een gezonde spruit op de Wereld komt.
Groeten uit een met de wind gaan liggen Huizen
Jan
Re: 't is muisstil in Rotterdam
Jan,
volgens de voorspellingen moet het aanstaande zondag gaan komen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
volgens de voorspellingen moet het aanstaande zondag gaan komen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ik hoop dat Theo mee staat te puffen want anders wordt Daniëlle boos.
"Storm is in de Polder"
Moet goed gaan.
Jan
"Storm is in de Polder"
Moet goed gaan.
Jan
Er is dus nog helemaal niets aan de hand. Geen enkel voorteken wanner de kleine wereldburger zich wil laten zien. Iedereen zegt zondag maar er zijn al verschillende zondagen voorbij gegaan en nog steeds niets. Laten we maar afwachten en als het zover is zal Theo echt wel van zich laten horen(al zegt hij dan van niet) Dit is iets wat hij echt niet voor zich kan houden.
Groetjes Daniëlla (kan nog niet slapen, misschien eerste voorteken)
Groetjes Daniëlla (kan nog niet slapen, misschien eerste voorteken)
Nah weer niks dus ben de komende 3 dagen druk aan het werk dus laat nu nog maar effe zitten.
Deze keer geen Jojanda maar Ingwer Koene heeft voorspeld dat het op een zondag komt.
Schijnzwanger lijkt mij owaarschijnlijk gezien de vorm van een gestrande walvis(heren voordat jullie boos worden dit zijn Daantje d'r eigen woorden).
Ik heb van alles geprobeerd beschuitje d'r voor,licht d'r op gezet, alleen het terreinrijden(op verloskundigadvies) wilde ze niet dus weer niks gisteren.
Ik hoop wel dat ut opschiet behalve dat ik een holle rug krijg krijg ik het idee dat het bed aan mijn kant met de dag kleiner wordt.
Daantje was op 05-04-2003 uitgerekend het mag dan nog 10 dagen blijven zitten voordat het gehaald word.
Ach we zien wel vol verwachting klopt ons hart.
Groet Theo Kaufmann/Disco(wachttend op een nieuw jong leven)
Deze keer geen Jojanda maar Ingwer Koene heeft voorspeld dat het op een zondag komt.
Schijnzwanger lijkt mij owaarschijnlijk gezien de vorm van een gestrande walvis(heren voordat jullie boos worden dit zijn Daantje d'r eigen woorden).
Ik heb van alles geprobeerd beschuitje d'r voor,licht d'r op gezet, alleen het terreinrijden(op verloskundigadvies) wilde ze niet dus weer niks gisteren.
Ik hoop wel dat ut opschiet behalve dat ik een holle rug krijg krijg ik het idee dat het bed aan mijn kant met de dag kleiner wordt.
Daantje was op 05-04-2003 uitgerekend het mag dan nog 10 dagen blijven zitten voordat het gehaald word.
Ach we zien wel vol verwachting klopt ons hart.
Groet Theo Kaufmann/Disco(wachttend op een nieuw jong leven)