inhoud sundry parts
inhoud sundry parts
nu struin ik gedurende een langere tijd door de onderdelencataloges heb ben van tijd tot tijd de woorden 'sundry parts' tegengekomen. ben nu zover dat ik mij serieus moet alvragen wat dat betekent. oke het woordenboek vetelt mij dat het ' diverse onderdelen' betekent en bij een aantal pagina staat ook aangegeven wat die diverse onderdelen zijn bijv pag. 2E-12. maar neem bijv pagina 2E-08 over de startmotor (sundry parts 90608178). Hier staat niet aangeven wat er in die kit allemaal zit, ook na even zoeken op de websites van de diverse leveranciers (UK) ben ik er niet uitgekomen. Heeft iemand hier wel ervaring mee? Kan iemand mij vertellen hoe ik er achter waar die sundry parts uit bestaan?
Re: inhoud sundry parts
De grap met sundry is dat het "allerlei" betekent, of ook zoiets als "gemengde ongespecificeerde objecten". Er is ook de Engelse uitdrukking "all and sundry" die aangeeft dat je zoiets bedoelt als "alles en iedereen". Lastig dus om juist die ongespecificeerde zaken toch te specificeren.
Toch een gok. Als je een revisieset voor bijvoorbeeld een Zenith carburateur bestelt, krijg je er een heleboel pakkinkjes en sproeiers bij die bruikbaar kunnen zijn voor net iets verschillende varianten/generaties. Als ik mag gokken, denk ik dat het bij jouw vraag waarschijnlijk om gemengd montagemateriaal gaat; een mogelijk bruikbaar handjevol met boutjes en moertjes of zo...
Hermen
Toch een gok. Als je een revisieset voor bijvoorbeeld een Zenith carburateur bestelt, krijg je er een heleboel pakkinkjes en sproeiers bij die bruikbaar kunnen zijn voor net iets verschillende varianten/generaties. Als ik mag gokken, denk ik dat het bij jouw vraag waarschijnlijk om gemengd montagemateriaal gaat; een mogelijk bruikbaar handjevol met boutjes en moertjes of zo...
Hermen