gezocht; Nato stekker
gezocht; Nato stekker
Nato stekker gezocht om een verloop te maken, zodat ik met Pinksterren de vouwcaravan achter mijn militaire carawagon kan meenemen.
Groet, Frans Herlé
Groet, Frans Herlé
Re: gezocht; Nato stekker
Frans,
Ron Bolleboom heeft ze op voorraad liggen.
Aansluitschema kan ik je mailen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ron Bolleboom heeft ze op voorraad liggen.
Aansluitschema kan ik je mailen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ola Frans!
Ik heb er ook nog een. Ik woon in Zutphen dus als dat voor jou in de buurt is kom maar langs.
Adios Henk
Ik heb er ook nog een. Ik woon in Zutphen dus als dat voor jou in de buurt is kom maar langs.
Adios Henk
Henk, ik woon ik Koog a/d Zaan, net boven Amsterdam.
Toch bedankt, Frans
Toch bedankt, Frans
Beste Frans,
Ik woon in Huizen (bij Hilversum) en dus in de buurt van A'dam en heb er een liggen.
Deze komt van een RAF LR110 uit Engeland en is bedoeld voor inbouw in de steker sparing in de achterbumper. De bedrading zit er nog aan en is in uitstekende staat. (110 had maar 7000km toen deze frontaal crashte). Helaas heb ik het aansluitschema niet. Prijs: notk. Telefoon: 035-5242243.
Foto mogelijk.
MVG
Gert
Ik woon in Huizen (bij Hilversum) en dus in de buurt van A'dam en heb er een liggen.
Deze komt van een RAF LR110 uit Engeland en is bedoeld voor inbouw in de steker sparing in de achterbumper. De bedrading zit er nog aan en is in uitstekende staat. (110 had maar 7000km toen deze frontaal crashte). Helaas heb ik het aansluitschema niet. Prijs: notk. Telefoon: 035-5242243.
Foto mogelijk.
MVG
Gert
Gert, ik ben op zoek naar de stekker / steker, die in de contactdoos in mijn achterbumper moet gaan zitten. Hebben wij het over het zelfde?
Groet, Frans
Groet, Frans
Ola Frans!
Ik heb gehoord dat er in ons land een postbedrijf is! Ik zou je die stekker kuknnen sturen. Mail me ff op m'n hotmail.
Adios Henk
Ik heb gehoord dat er in ons land een postbedrijf is! Ik zou je die stekker kuknnen sturen. Mail me ff op m'n hotmail.
Adios Henk
Sorry, ik dacht dat je het "vrouwtje" zocht. Het mannelijke kabeldeel heb ik niet..
Succes met zoeken.
Gert
Succes met zoeken.
Gert