oost nederland --> almere, Konvooitje maken???
oost nederland --> almere, Konvooitje maken???
zijn er nog meer oosterlingen die donderdag morgen naar de stoomdagen in almere gaan??
misschien ergens afspreken om een konvooitje te rijden?
laat maar weten als er belangstelling is, dan regelen we wel wat.
janzzen met Bismarck,
misschien ergens afspreken om een konvooitje te rijden?
laat maar weten als er belangstelling is, dan regelen we wel wat.
janzzen met Bismarck,
Re: oost nederland --> almere, Konvooitje maken???
T regent mij te hard. Da's niet goed voor mijn botten
oh, maar je hooft ook niet buiten te liggen...
ruimte voor een extra slaper hebben we wel...
hahaha
geen excuus dus gerben
janzzen
ruimte voor een extra slaper hebben we wel...
hahaha
geen excuus dus gerben
janzzen
Hou er rekening mee dat er slechts 1 defile per dag is en dat de Land Rovers van 11:00 tot 12:00 de spits afbijten. Als pleister op de wonde kunnen wij proberen om, speciaal voor Oosterlingen, ook nog met de militaire voertuigen mee te defileren, maar dat lukt waarschijnlijk niet voor gele, witte, rooie, blauwe, zwarte en bruine Land Rovers.
PN
PN
hahahaha, dat geld dus niet voor groene unimoggen....
als ik nou om 0500 vertrek kan ik er precies om 1100 uur zijn
janzzen
als ik nou om 0500 vertrek kan ik er precies om 1100 uur zijn

janzzen
Of je komt woensdag zoals meer mensen doen!?
Net als Ursula al aangeeft ben je woensdag avond al van harte welkom. We kunnen ook nog wel wat extra handjes gebruiken dus.. denk er maar eens over.
leuk overigens dat je komt met de unimog. gave wagens zijn dat. Misschien is er nog eentje aanwezig. Rien(exragrover) heeft er ook een maar die is nog niet helemaal klaar. Hij hoopt hem voor volgende week klaar te hebben dus wie weet.
groet Irene en Richard
leuk overigens dat je komt met de unimog. gave wagens zijn dat. Misschien is er nog eentje aanwezig. Rien(exragrover) heeft er ook een maar die is nog niet helemaal klaar. Hij hoopt hem voor volgende week klaar te hebben dus wie weet.
groet Irene en Richard
Hoi,
Defilee zoals vorig jaar doen we niet meer op vaste tijden, gewoon ad hoc op elk tijdstip van de dag.
Tot woensdag,
grt Henk............organisatie
Defilee zoals vorig jaar doen we niet meer op vaste tijden, gewoon ad hoc op elk tijdstip van de dag.
Tot woensdag,
grt Henk............organisatie
ik vrees dat ik woensdag niet ga halen.... dan moet ik tanken namelijk.... het is een echte duitser, hij zuipt zoveel dat het gewoon grappig word... hahahaha
donderdag op tijd vertrekken en dan op tijd daar... mooi op tijd voor koffie, koek, luiffel opzetten (jaja!!) handje schudden en de meewarige blikken van de anglofielen in ontvangst nemen
janzzen en Bismarck
donderdag op tijd vertrekken en dan op tijd daar... mooi op tijd voor koffie, koek, luiffel opzetten (jaja!!) handje schudden en de meewarige blikken van de anglofielen in ontvangst nemen

janzzen en Bismarck