Blauwtje
Blauwtje
Goedendag/nacht daar,
Ik heb een Land Rover 110 bj 1983 aan de bovenkant is tie Limestone en aan de onderkant (ik bedoel de onderste helft van de carrosserie en niet het chassis) is tie
BLAUW. Nu moet ik vanwege het plaatsen van een nieuw schutboard verf laten mengen maar bij de verfwinkel kwamen we er niet uit. Heeft iemand enig idee wat het Land Rover kleurnr. zou kunnen zijn? Dit nr. is bij mij nl. niet ingevuld op het type plaatje boven op hoofdremcylinder en een andere plaats heb ik nog niet gevonden.
groet Pa-ul
Ik heb een Land Rover 110 bj 1983 aan de bovenkant is tie Limestone en aan de onderkant (ik bedoel de onderste helft van de carrosserie en niet het chassis) is tie
BLAUW. Nu moet ik vanwege het plaatsen van een nieuw schutboard verf laten mengen maar bij de verfwinkel kwamen we er niet uit. Heeft iemand enig idee wat het Land Rover kleurnr. zou kunnen zijn? Dit nr. is bij mij nl. niet ingevuld op het type plaatje boven op hoofdremcylinder en een andere plaats heb ik nog niet gevonden.
groet Pa-ul
Re: Blauwtje
Je moet rekening houden met verkleuring van de verf door veroudering. Misschien een idee om naar een officiele spuiter te gaan deze hebben apparatuur om de kleur te meten en vervolgens exact dezelfde kleur te mengen.
Alle landroverkleuren vind je op www.stephen.hull.btinternet.co.uk/colour.html.
Dat je nou juist van een vrouw moet horen hoe je een blauwtje kunt lopen.
groeten, Jolanda (tegenwoordig ook wel LaroJo genoemd)
Dat je nou juist van een vrouw moet horen hoe je een blauwtje kunt lopen.
groeten, Jolanda (tegenwoordig ook wel LaroJo genoemd)
Nadat ik het schaamROOD op m,n kaken had om dit van een vrouw te horen,Moest ik me helaas GROEN en GEEL ergeren omdat de url was not found.Maar omdat ik het leven altijd door een ROZE bril bekijk ga ik het later nog eens proberen.ZWARTgallig als ik ben denk ik dat mij een verkeerde url is opgegeven. Omdat dit alles zich afspeelt in het GRIJZE gebied van ons aller internet zal ik me nog even aan een van de KLEURRIJKE zoekmachines wagen en zal blijven typen tot mijn vingers er PAARS van worden.
In ieder geval bedankt voor de tip Pa-ul
In ieder geval bedankt voor de tip Pa-ul
Pa-ul kroon-part Slaghekstraat schuin tegen over de KIjkshop even een deeltje met de kleur meenemen en mengen net zolang tot de kleur goed is.
Groeten Theo Kaufmann/Disco(met werkende cont/knipperlichten
Groeten Theo Kaufmann/Disco(met werkende cont/knipperlichten
Ja theo ik ben aan de overkant geweest bij Wim Bakker en die kan dat ook maar het met het oog op kleur maken (en wat is na 20 jaar de echte kleur)blijft voor mij toch tweede optie.Hoe ist met baby?
Groet Pa-ul
Groet Pa-ul
Die vin ut veel te koud buiten en blijft voorlopig binnen hangen. Een temperatuur van
+/- 37 graden
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
+/- 37 graden
Groetjes Theo Kaufmann/Disco
Was echt een goeie tip, zij het dat de link bij mij ook niet direct werkte. Het gedeelte achter de slash weglaten en: prima! Staat ook een kleurenkaart op (http://www.stephen.hull.btinternet.co.uk/colour2.html) maar het lijkt me wel tricky om vanaf je beeldscherm - gezien de 'verkleuring' die dat geeft - de juiste lakkleur in te schatten.
Alfred
Alfred