Het is al lang geleden dat ik zo'n probleempjes heb gehad als nu. Het begon allemaal op de heenreis naar de vakantie. tijdens het rijden op de snelweg begon het te regenen. Dus ik zet fijn de ruitenwissers aan, zet ze weer uit, gaat de zekering kapot toen de wissers weer in ruststand stonden. Verder dus ook niet meer geprobeerd om ze aan te zetten onderweg. Later wel weer een nieuwe zekjering geplaatst, maar deze ging op dezelfde manier kapot.
Later op de heenweg of iets eerder voor het gevalletje met de ruitenwissers, ging ook eventjes het laadstroomlampje fel branden. Ik ben toen toch maar doorgereden.. (geen super ernstig probleem, spulklen van de overige vakantiegangers bij me en een vriendin die met passagiers achter me aan reed..)
Na een minuutje ofzo ging het lampje weer uit.Later toen ik terug moest schakelen en de motor even stationair liep, ging het lampje weer aan. Bij een beetje gasgeven ging het weer uit. Zo ging dat een paar keer en toen bleef het lampje dus uit..Ook tijdens het op contact zetten van de wagen.
Eigenlijk heb ik een week mijn werk verzuimt om de wagen te maken, deze liep nog gewoon en het regende niet

Wie weet wat de problemen kunnen zijn? Het lijkt me sterk dat ze afhankelijk zijn van elkaar, maar door het tijdstip van het optreden van de problemen, begin ik een beetje te twijfelen..
Groeten,
Dave Frencken