ruitenwissermotor
ruitenwissermotor
ik ben op zoek naar een ruitenwissermotor voor mijn landrover serie 2a
1969 moet binnenkort voor apk en dan moet ie het wel doen
12 volt
gr marcel
1969 moet binnenkort voor apk en dan moet ie het wel doen
12 volt
gr marcel
Re: ruitenwissermotor
Ik heb heel sterk de indruk - maar weet niet voor 100% zeker - dat diezelfde motoren ook in Series III's en mogelijk ook in 90/110/defenders gebruikt zijn. Als mijn beeld klopt, maakt dat de zoektocht misschien wat makkelijker...
Hermen
Hermen
"Is dat zo'n losse, voor elk raam een."
Gezien het bouwjaar kan dat niet, Land Rover is in mei 1967 op zo'n enkele motor overgestapt.
Hermen
Gezien het bouwjaar kan dat niet, Land Rover is in mei 1967 op zo'n enkele motor overgestapt.
Hermen
Waar kom je vandaan?
Bij de sloopbedrijven liggen deze motertjes in stapels
Vele prikkers kunnen je waarschijnlijk ook wel helpen
Eigenlijk hoort dit op [landrover.paginamarkt.nl]
Succes Theo
Bij de sloopbedrijven liggen deze motertjes in stapels
Vele prikkers kunnen je waarschijnlijk ook wel helpen
Eigenlijk hoort dit op [landrover.paginamarkt.nl]
Succes Theo
hallo,
mijn IIavan 1965 heeft één motor met een overbrenging naar de twee wissers.
doet het echter ook niet op dit moment.
mijn IIavan 1965 heeft één motor met een overbrenging naar de twee wissers.
doet het echter ook niet op dit moment.
Bij deze motortjes is vaak de stekker en "parkswitch" ernstig geoxideerd.
Als je beide ertussen uit laat, dus motortje rechtstreeks op de kabels aansluit, kom je in ieder geval weer door de APK.
Indien je de stekker eraf trekt zul je minimaal een nieuwe "parkswitch" nodig hebben want hier breken vaak de aansluit pinnetjes van af.
Het weglaten van deze parkswitch heeft wel tot gevolg dat je bij het uitzetten van je ruitenwissers goed moet opletten om ze in de juiste stand te krijgen.
Gr Cees
Als je beide ertussen uit laat, dus motortje rechtstreeks op de kabels aansluit, kom je in ieder geval weer door de APK.
Indien je de stekker eraf trekt zul je minimaal een nieuwe "parkswitch" nodig hebben want hier breken vaak de aansluit pinnetjes van af.
Het weglaten van deze parkswitch heeft wel tot gevolg dat je bij het uitzetten van je ruitenwissers goed moet opletten om ze in de juiste stand te krijgen.
Gr Cees