Reisje Engeland
Reisje Engeland
Ha prikkertjes, Ik heb min of meer het plan omstreeks de eerste week van mei met de auto en aanhanger een rit heen en weer naar Engeland te maken. Dit is voor mij alleen rendabel als ik de kosten kan delen met een bijrijder.Dus is er iemand die spullen nodig heeft uit de UK ? of iemand die toch al naar de UK ging en voor mij of m'n spullen (chassis)een plaatsje heeft? Zelf heb ik een Seat Inca met maar een extra zitplaats.Ideeen suggesties of meer creative oplossingen hoor ik graag.
groetjes Pa-ul.
groetjes Pa-ul.
Re: Reisje Engeland
Ik heb een overtocht in de planning staan.
Voor mijn werk en om onderdelen en wie weet een hele auto of een nieuw gegalvaniseerd chassis mee te nemen.
Als je wat bijdraagt in de kosten kan ik voor jouw ook een chassis meenemen, wie weet zelfs voor meerdere mensen.
Groet, Hendrik.
Voor mijn werk en om onderdelen en wie weet een hele auto of een nieuw gegalvaniseerd chassis mee te nemen.
Als je wat bijdraagt in de kosten kan ik voor jouw ook een chassis meenemen, wie weet zelfs voor meerdere mensen.
Groet, Hendrik.
Hoi Hendrik, klinkt goed. Is het al bekent wanneer dat reisje gaat plaatsvinden en waar naartoe? Natuurlijk kan ik bijdragen in de kosten maar zou zelf ook graag een kijkje ter plekke nemen kan ik dan zelf ook mee?
Pa-ul
Pa-ul
Wanneer: zodra er even wat tijd is, zowel zakelijk als privé, maar dit soort dingen kan je wel sturen. Mei lijkt me een mooi streven.
Wat onderdelen betreft ben ik voor de komende paar weken weer voorzien. Vandaag net de tweede gezamenlijke Prikkers bestelling van Paddock binnengekregen, ruim 100 kg. aan onderdelen!!!
Omdat ik zakelijke afspraken heb en samen met een collega op zoek ga naar een klassieke Jaguar lijkt meegaan niet echt een optie, maar dat neemt niet weg dat ik dingen kan meenemen.
Ik denk dat ik o.a. naar Paddock en Marsland ga, mogelijk alleen Paddock omdat deze ook de chassis van Marsland heeft.
Wat onderdelen betreft ben ik voor de komende paar weken weer voorzien. Vandaag net de tweede gezamenlijke Prikkers bestelling van Paddock binnengekregen, ruim 100 kg. aan onderdelen!!!
Omdat ik zakelijke afspraken heb en samen met een collega op zoek ga naar een klassieke Jaguar lijkt meegaan niet echt een optie, maar dat neemt niet weg dat ik dingen kan meenemen.
Ik denk dat ik o.a. naar Paddock en Marsland ga, mogelijk alleen Paddock omdat deze ook de chassis van Marsland heeft.
Dag Hendrik,
zie de verzend tijd, en weet dat ik morgenochtend naar Polen ga !
Ofwel: kan je voor mij een radiator meenemen ?
Het vervangen van de slangen naar de oliekoeler ging toch niet zo heel voorspoedig (gelukkig heeft een vriend van mij ook een 110, en kan ik zijn radiator voor twee weken lenen).
Groet en succes.
zie de verzend tijd, en weet dat ik morgenochtend naar Polen ga !
Ofwel: kan je voor mij een radiator meenemen ?
Het vervangen van de slangen naar de oliekoeler ging toch niet zo heel voorspoedig (gelukkig heeft een vriend van mij ook een 110, en kan ik zijn radiator voor twee weken lenen).
Groet en succes.
Ik weet niet of je onderweg nog een keer op internet kan komen maar van mij (en ik denk ons allemaal) veel plezier toegewenst "en een behouden vaart".
En we verwachten natuurlijk wel een verslag!
Groet, Hendrik.
En we verwachten natuurlijk wel een verslag!
Groet, Hendrik.
Hoi Paul,
Misschien kan ik iets voor je betekenen?
Het lijkt mij ook zeer gaaf om een keer naar the UK te gaan, ik ga later dit jaar sowieso naar Billing.
Het voordeel voor jou is dat ik een auto-ambulance heb die ik achter de Discovery kan knuppen. Maar hier zijn natuurlijk behoorlijk veel kosten aan verbonden....
Aan de andere kant heb ik direct geen onderdelen nodig omdat Hendrik het eea een paar weken geleden al heeft geregeld.
Maar ik sta open voor suggeties dus als je het wat lijkt ....?
Groetjes JC
Misschien kan ik iets voor je betekenen?
Het lijkt mij ook zeer gaaf om een keer naar the UK te gaan, ik ga later dit jaar sowieso naar Billing.
Het voordeel voor jou is dat ik een auto-ambulance heb die ik achter de Discovery kan knuppen. Maar hier zijn natuurlijk behoorlijk veel kosten aan verbonden....
Aan de andere kant heb ik direct geen onderdelen nodig omdat Hendrik het eea een paar weken geleden al heeft geregeld.
Maar ik sta open voor suggeties dus als je het wat lijkt ....?
Groetjes JC
Jan-Cor,
Op dit moment ziet het er naar uit dat Hendrik naar Engeland gaat en voor mij spullen meeneemt. Als dit niet doorgaat kom ik hier op terug.Als je buiten Billing om toch nog naar de UK wilt laat het dan ff weten.
los groetos Pa-ul
Op dit moment ziet het er naar uit dat Hendrik naar Engeland gaat en voor mij spullen meeneemt. Als dit niet doorgaat kom ik hier op terug.Als je buiten Billing om toch nog naar de UK wilt laat het dan ff weten.
los groetos Pa-ul