Of het gebruikelijk is weet ik niet, maar nu mijn 88LW op kenteken staat ben ik zo gelukkig dat ik toch wel een paar namen wil noemen (zonder anderen bewust te vergeten!!! Allereerst R. B. te B. en R.!! Hij heeft me geweldig geholpen, Maar ook Hermen (voor de softtop), Menno vanWoerkom (Vacuum, wij werken trouwens wel eens een verwaaide keer op de Hydrograaf) en natuurlijk alle anderen die op mijn vragen hebben gereageerd. Zonder jullie was dit niet gelukt.
Eindelijk kan ik in mijn jongensdroom rijden.
Zit nog wel veeeeel opknapwerk aan voor ie er uitziet zoals ik wil, maar in ieder geval staat ie nu wel geregistreerd: 29-SV-JH :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
APK-vervaldatum en voertuiggegevens online
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info LAND ROVER
Handelsbenaming Info 88" PICK UP
Kleur(en) Info Groen
Brandstof Info Diesel
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 2286 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.390 kg
Maximum massa voertuig Info 0 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 0 kg
- geremd Info 0 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 9 mei 2006
Datum eerste toelating Info 30 juni 1980
Datum aanvang tenaamstelling Info 9 mei 2006
Dat had ik ook al gezien Ik heb de laatste dagen de rdw site voortdurend in de gaten gehouden. Tja, het heeft ook al zoveel stress gekost dat ik zeer verlangend was om deze gegevens uit de rdw databank te plukken. Want dat betekende dat ik eindelijk met de laro kon gaan RIJDEN, yes, yes, yes. :-) :-):-):-):-):-):-):-):-)