nu op discovery

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Laurens Bakx

nu op discovery

Bericht door Laurens Bakx »

Wheeler dealer met een range rover

groeten Laurens

[megamannen.web-log.nl]
Hans RRC V8 '76 'Abe'

Re: nu op discovery

Bericht door Hans RRC V8 '76 'Abe' »

tsja... zo krijg ik m'n hemeltje ook weer mooi... gooi er gewoon een nieuwe in!

Met groet, Hans
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Hemeltje was overigens niet zo duur, dacht 160 GBP. En daar kan je eigenlijk niet zelf voor tobben.

Maar voor het bedrag dat hij opbracht , de auto dan, had ik hem ook wel willen hebben.

FB
Hans RRC V8 '76 'Abe'

Tsja... die dingen zijn aan de overkant van de plas blijkbaar een stukkie goedkoper. Jammer dat ze daar het stuur aan de verkeerde kant hebben zitten.
Zijn die hemeltjes (in twee delen) voor de oudere types eigenlijk ook nog nieuw verkrijgbaar?

Met groet, Hans
Iris

Bericht door Iris »

Ik heb afgelopen weekend met iemand van het RR Trust in Engeland staan praten en die vertelde dat de prijs daar beduidend lager is dan op de vaste wal en dat er ook best wel links gestuurde bij zijn
Ben er zelf ook al een paar tegen gekomen en zit er ook al over te denken om daar evt een vandaan te halen

Iris
Nipper
Hans RRC V8 '76 'Abe'

Wel goedkoper inderdaad, maar ook een hoop gedoe lijkt me. Met name er eentje vinden, je kan niet steeds even gaan kijken als het je wat lijkt. Maar prijstechnisch zeker de moeite waard.
In Zwitserland zchijn je trouwens ook goed zaken te kunnen doen wat de RR betreft.

Met groet, Hans
Iris

Bericht door Iris »

En en ook in Italie en Spanje zijn nog hele mooie te vinden
Zit via via nog op een rdw keuring van een Spaanse RRC te wachten
Wie weet

Iris
Nipper
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Let wel op de roestvorming...de Britse staan vaak als een stuk rotter bekend dan de Zwisterse RR's.

Ook mag in Zwitserland alleen met certificaat gelast worden, waardoor er geen gekoekenbak aan je auto zit

Italië, Spanje en Frankrijk geen ervaring mee, maar als je het daar uit de warme streken haalt lijkt me dat een auto dan minder roest. Mits 'ie dan niet de zoute zeelucht meekrijgt...

Jurriaan.
Plaats reactie