oliedruk boutje Td5
oliedruk boutje Td5
Dag,
De oorzaak vvan de oliedrukval is bekend. Het boutje. Dit is mi een productie fout waar LR minimaal een waarschuwing voor had moeten geven. Er is trouwens meer kapot heb ik begrepen oa de carterpan. Ik heb van v.Maren fotoos gestuurd gekregen. Als iemand die wil hebben laat even weten.
Ik ben van plan hier werk van te maken naar LR toe.
Is iemand daar al mee bezig en zo niet wie trekt mee.
Jan Herman
De oorzaak vvan de oliedrukval is bekend. Het boutje. Dit is mi een productie fout waar LR minimaal een waarschuwing voor had moeten geven. Er is trouwens meer kapot heb ik begrepen oa de carterpan. Ik heb van v.Maren fotoos gestuurd gekregen. Als iemand die wil hebben laat even weten.
Ik ben van plan hier werk van te maken naar LR toe.
Is iemand daar al mee bezig en zo niet wie trekt mee.
Jan Herman
Re: oliedruk boutje Td5
JH,
Dat is serieus K.. voor je, is er nog meer schade aan het blok dan alleen een kapotte oliepomp ?
Op de LRCH-site (forum) is PaNiek er al een inventarisatie bezig en daar wordt jouw geval ook al genoemd. Wellicht dat je via hem wat meer antwoord op je vragen kan krijgen.
Mvrgr, Hugo
Dat is serieus K.. voor je, is er nog meer schade aan het blok dan alleen een kapotte oliepomp ?
Op de LRCH-site (forum) is PaNiek er al een inventarisatie bezig en daar wordt jouw geval ook al genoemd. Wellicht dat je via hem wat meer antwoord op je vragen kan krijgen.
Mvrgr, Hugo
Re: oliedruk boutje Td5/ Jan Herman.....
Zou ik graag wat meer over weten, kijk maar in je postbakje
gr Erik
gr Erik
als je ff zoekt op td5 oliepompboutje vind je de queeste van PaNiek. succes!
gr.
peter
gr.
peter
in een garage hier in de buurd staat een disco uit 2001 die zonder aantoonbare reden in de soep is gelopen helemaal vast. kan dit hier ook aan liggen. bij het bestellen van een nieuwe blok hebben ze er niets over gezegt bij de importeur? er zat geen garantie meer op en de eigenaar weet niet wat hij moet doen hij betaald gewoon de reparatie denk ik van z`n 7000 euro.
Gr menno
Gr menno
Ja, dat zou kunnen dat datook door het boutje komt.
Gewoon carterpan eraf en je weet het.
En 7000 euro is nog niet eens zo veel voor een nieuw blok.
Frans Bonnes
Gewoon carterpan eraf en je weet het.
En 7000 euro is nog niet eens zo veel voor een nieuw blok.
Frans Bonnes
Garantie of niet, een fabrikant blijft aansprakelijk voor fabricagefouten.
Dat is de reden waarom ik de gegevens verzamel. Op die manier tonen we enerzijds aan dat het een fabricagefout is en tegelijkertijd maken we duidelijk dat Land Rover zijn leveranciersverantwoordelijkheid niet serieus neemt. Zulk gedrag werkt bij een eventuele rechtzaak niet in het voordeel van de fabrikant. Denk hierbij ook aan ongelukken door het uitvallen van de motor.
Mijn advies: gebruik de gegevens die ik verzameld heb. Verwijs naar het lrch techniek forum. Schakel eventueel een advocaat of rechtsbijstandverzekering in.
En ieder ander: blijf je ervaringen (positief dan wel negatief) melden op het lrch forum of bij td5@paniek.org. Bouwjaar, type, kilometerstand, chassisnummer en eventuele opmerkingen.
PN
Dat is de reden waarom ik de gegevens verzamel. Op die manier tonen we enerzijds aan dat het een fabricagefout is en tegelijkertijd maken we duidelijk dat Land Rover zijn leveranciersverantwoordelijkheid niet serieus neemt. Zulk gedrag werkt bij een eventuele rechtzaak niet in het voordeel van de fabrikant. Denk hierbij ook aan ongelukken door het uitvallen van de motor.
Mijn advies: gebruik de gegevens die ik verzameld heb. Verwijs naar het lrch techniek forum. Schakel eventueel een advocaat of rechtsbijstandverzekering in.
En ieder ander: blijf je ervaringen (positief dan wel negatief) melden op het lrch forum of bij td5@paniek.org. Bouwjaar, type, kilometerstand, chassisnummer en eventuele opmerkingen.
PN