Welk Land Rover Magazine?
Welk Land Rover Magazine?
Hallo,
Ik wil mij aboneren op een (engels) Landrover magazine. Omdat ik zelf een SIII 109 Stawag heb ben ik het meest geintresseerd in de oudere modellen.
Ik heb nu gekeken naar Land Rover Monthly; Land Rover Enthusiast en Land Rover Owner International. Waarbij ik op het eerste gezich LRO het beste vindt, maar deze is wel beduidend duurder!
Gezien de prijs van een abotje op deze tijdschriften wil ik niet zomaar iets afsluiten.
Gaarne advies
Ik wil mij aboneren op een (engels) Landrover magazine. Omdat ik zelf een SIII 109 Stawag heb ben ik het meest geintresseerd in de oudere modellen.
Ik heb nu gekeken naar Land Rover Monthly; Land Rover Enthusiast en Land Rover Owner International. Waarbij ik op het eerste gezich LRO het beste vindt, maar deze is wel beduidend duurder!
Gezien de prijs van een abotje op deze tijdschriften wil ik niet zomaar iets afsluiten.
Gaarne advies
Re: Welk Land Rover Magazine?
Er is nog een vierde blad:
[www.landroverworld.co.uk]
Tja, smaken verschillen en een eenmaal gekozen blad voldoet ook niet elke maand in dezelfde mate aan je verwachtingen.
Zelf ben ik vooral geinteresseerd in de oudere Land Rovers. Mij bevallen LRE en LRM - in die volgorde - het beste. Ben jarenlang op LROI geabonneerd geweest, maar bij de oprichting van LRE zijn zo'n beetje alle journalisten van LROI die ik het meest waardeerde meegegaan naar LRE.
Hermen
[www.landroverworld.co.uk]
Tja, smaken verschillen en een eenmaal gekozen blad voldoet ook niet elke maand in dezelfde mate aan je verwachtingen.
Zelf ben ik vooral geinteresseerd in de oudere Land Rovers. Mij bevallen LRE en LRM - in die volgorde - het beste. Ben jarenlang op LROI geabonneerd geweest, maar bij de oprichting van LRE zijn zo'n beetje alle journalisten van LROI die ik het meest waardeerde meegegaan naar LRE.
Hermen
Ik zit zelf aan LRO te denken, daar zit ook een beetje humor in en het gaat niet alleen over de huidige range van Landrover.Maar ze schroeven ook een nieuw chassis onder een 109 bijvoorbeeld.
iedere maand even in de boekshopjes binnen lopen inkijken en dan de leukste kopen .zo doe ik dat en soms geen kopen en voor die 9 eurie s iets anders leuks doen .gr anton & dietert
Ik kocht meestal de LROi maar soms ook andere. Voor de prijs van ongeveer 4 losse nummers heb ik nu een jaar abo op LRe. Ik vond de techniek verhalen achter in de LROi beter maar verder bevalt de LRe me meer. Komt ook altijd keurig op tijd. Ik gaf me op en had een paar dagen later al de eerste binnen. Zoek maar eens in het archief, ik heb rond kerst de zelfde vraag gesteld.
Fred101
Fred101
Het wisselt nogal. Lang zijn LRO en LRE redelijk gelijk opgegaan. Nu ontstaat er meer onderscheid. Ik vind LRE de laatste tijd iets minder. LRE staat veel club gebeuren en historie in. LRE heeft meer nieuws over het merk Land Rover en nieuwe producten reisverhalen en veel techniek.
Grappig is dat ze beide dezelfde onderwerpen proberen te doen. Ik heb ze allebei om maar niets te missen. Het verveeld nog niet.
Grappig is dat ze beide dezelfde onderwerpen proberen te doen. Ik heb ze allebei om maar niets te missen. Het verveeld nog niet.