LR 88 met mercedes diesel motor

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kees

LR 88 met mercedes diesel motor

Bericht door Kees »

Wie rijd er met een landrover 88 of 109 met een mercedes 220 diesel motor 4 cilinder ????. En wie heeft deze ook officieel door RDW laten keuren, en zou mij meer info kunnen geven. Ik ben bezig met een 88 project voor evenementen en terreinritten, deze auto bezit een mercedes diesel 4 cilinder. Auto is afkomstig uit belgie, en inschrijvings bewijs was er niet bij toen ik hem kocht. Woensdag naar rdw geweest en alles is ok voor de toelating in nl. Alleen zou ik nu moeten kunnen aantonen dat de auto in belgie gekeurd is geweest met deze motor. Wie heeft er een tip of weet de weg. eventueel de technische gegevens van dit type motor.Belgie kan me niets meer vertellen over de laatste eigenaar ivm privacy.

Groeten Kees
P&O109V8+RR

Re: LR 88 met mercedes diesel motor

Bericht door P&O109V8+RR »

als het goed is moet je met het chassisnummer bij de belgische autoriteiten kunnen navragen wat er op het kenteken stond en wanneer de auto voor het laatst is gekeurd toen de auto nog in België reed.

misschien hier even kijken en belln of mailen: [verkeerweb.be]

succes! en hoe was je ritje in de RR diesel?

gr.
peter
Frank RRV8 Eendmerc 220D'73enz

Bericht door Frank RRV8 Eendmerc 220D'73enz »

Hoi

Wat voor mercedes 220 motor zit erin? heb jij het motornummer voor mij en zitten er dunne (sleuteltje 14) of dikke(24) gloeistiften in? Of maak even een foto van het blok. Dan kan ik jou wel de gegevens van het blok vertellen.

groet Frank
Leo Peters

Bericht door Leo Peters »

heeft deze auto heel lang bij Jansen in oisterwijk gestaan?
Kees

Bericht door Kees »

Ik heb bijna al de benodigde papieren bij de auto. alleen de overheid daar werkt niet echt mee, ivm privacy. Maar er word ook al door iemand aldaar gekeken wat hij kan vinden.
Ritje diesel is goed gegaan, auto rijd perfect. Jammer eigenlijk dat zo,n fijne auto niets meer waard is door de afschaffing grijs kenteken. Is een td range december 87, ik hoop dat ik er 1500 voor kan krijgen.
Spreek je snel weer, ga nu kleine naar scouting kamp brengen.

groeten Kees
Kees

Bericht door Kees »

nee
Kees

Bericht door Kees »

Hey dat zou heel mooi zijn, ik zal komende maandag even een foto maken en kijken of ik het nummer ergens kan vinden.
Alvast mijn dank.

groeten Kees
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Laat er eens wat meer over van weten.
Wat voor een motor, km stand enz.
Foto's zijn weer welkom.

Mag ook naar mijn prive mail frans @ lr101fc.nl

Frans Bonnes
Zandrovertje

Bericht door Zandrovertje »

Kees misschien kan iemand je van deze site helpen.

www.lroc.be je kan het eens proberen.

Groetjes uit Weelde

ps waar zit je nu met je zaak

ik wil wel eens komen kijken
Kees

Bericht door Kees »

Ik zit ook al op het forum in belgie, dus daar word ook rondgekeken hoe ik aan de juiste info zou kunnen komen.
Ik zit in tilburg , Houtstraat 98e, waarschijnlijk nog tot de grote vakantie. Daarna hopelijk een wat grotere ruimte met meer mogelijkheden.

groeten kees
Plaats reactie