foto's Inor 21-23 april 2006
foto's Inor 21-23 april 2006
Dag allen,
Afgelopen weekend zijn Toro en ondergetekende met een groep Groningse 4x4 adepten richting Inor gereden voor een weekend vol modder en lol. Kapitein Iglo bleef thuis, die genoot een weekendje rust.
De Defender 110 (Gretl 2? Ik weet het nog steeds niet...) kreeg zijn vuurdoop en deed het méér dan geweldig.
Geweldig, zo'n ARB Locker.... maar dan moeten de wielen wel grip hebben en niet op de diff hangen
Fantastisch, zo'n long range fueltank... als je snapt hoe het werkt
Schitterend, die opstapjes... in de stad
Maar die zaken waren precies de zaken die we wilden uitvinden: wat werkt er, wat niet, wat kan er beter. En toen we deze zaken doorhadden kon ons weekend helemaal niet meer stuk...
Maar Toro zal nog wel reageren, ik laat de rest aan hem over. De reden dat ík dit schrijf, zijn de foto's die ik heb gemaakt. Die vind je hier:
[www.mijnalbum.nl]
Enjoy!
Afgelopen weekend zijn Toro en ondergetekende met een groep Groningse 4x4 adepten richting Inor gereden voor een weekend vol modder en lol. Kapitein Iglo bleef thuis, die genoot een weekendje rust.
De Defender 110 (Gretl 2? Ik weet het nog steeds niet...) kreeg zijn vuurdoop en deed het méér dan geweldig.
Geweldig, zo'n ARB Locker.... maar dan moeten de wielen wel grip hebben en niet op de diff hangen
Fantastisch, zo'n long range fueltank... als je snapt hoe het werkt
Schitterend, die opstapjes... in de stad
Maar die zaken waren precies de zaken die we wilden uitvinden: wat werkt er, wat niet, wat kan er beter. En toen we deze zaken doorhadden kon ons weekend helemaal niet meer stuk...
Maar Toro zal nog wel reageren, ik laat de rest aan hem over. De reden dat ík dit schrijf, zijn de foto's die ik heb gemaakt. Die vind je hier:
[www.mijnalbum.nl]
Enjoy!
Re: foto's Inor 21-23 april 2006
tja........ wat zal ik zeggen.........
Gretl (toch maar gehouden
) heeft zich zeer goed gehouden. De eerste aanpassingen staan al weer op het verlanglijstje..... in elk geval de diff beschermers vervangen en een tankbeschermer onder de tweede brandstof tank...
Dus als iemand nog opstapjes zoekt............ ik heb ze liggen, vier stuks, voor de liefhebber met buigtang
Weet trouwens iemand waar een brandstoftank beschermer te vinden is voor een tank langs de rechterzijde onder een 110? Ik heb 'm nog niet standaard kunnen vinden.
groet
Toro
www.gretl.nl
Gretl (toch maar gehouden

Dus als iemand nog opstapjes zoekt............ ik heb ze liggen, vier stuks, voor de liefhebber met buigtang
Weet trouwens iemand waar een brandstoftank beschermer te vinden is voor een tank langs de rechterzijde onder een 110? Ik heb 'm nog niet standaard kunnen vinden.
groet
Toro
www.gretl.nl
nu weet ik hoe het volgende week er zal uit zien, danke voor de mooie foto's
jo die van 5 tot 7 mei ook gaat
jo die van 5 tot 7 mei ook gaat
mooie foto's hoor, die bandjes staan er goed onder!
En ik begrijp dat de lier werkt
Marco
En ik begrijp dat de lier werkt
Marco
Menno,
Waarom niet de bandenspanning laten zakken? Kom je veel verder zonder hulp van anderen en natuurlijk ook veel verder met de hulpjes aan je eigen auto. Of zie ik het verkeerd? Of was het juist de bedoeling om daardoor andere dingen uit te kunnen testen?
Kees
Waarom niet de bandenspanning laten zakken? Kom je veel verder zonder hulp van anderen en natuurlijk ook veel verder met de hulpjes aan je eigen auto. Of zie ik het verkeerd? Of was het juist de bedoeling om daardoor andere dingen uit te kunnen testen?
Kees
Bandenspanning laten zakken heeft weinig nut als je met je diff op de grond hangt... los daarvan is het ook mogelijk om met harde banden door de modder heen te snijden, tot op de harde ondergrond.
Maar je hebt gelijk hoor, in veel situaties helpt het laten zakken van de bandenspanning, maar vooral op los zand. En dat was hier niet echt te vinden... En inderdaad, het uittesten van veel dingen op de auto was een belangrijk doel!
Maar je hebt gelijk hoor, in veel situaties helpt het laten zakken van de bandenspanning, maar vooral op los zand. En dat was hier niet echt te vinden... En inderdaad, het uittesten van veel dingen op de auto was een belangrijk doel!
JA, het rijden in zand kun je daar niet leren maar de rest wel. Je kunt de 4 wiel drive gebruiken en de lier de sperren en ook de rest is daar mogelijk. En ook al jaren bekent bij mij.
jo
jo
Toro, Toro, Toro...........tsja had je maar moeten luisteren naar me met de paasrit......toch??? 
Goed te horen dat je het naar je zin gehad hebt
Robb

Goed te horen dat je het naar je zin gehad hebt
Robb
Rob,
Er gaat toch niets boven een potje sleutelen op je vakantie? Was genieten joh!
Menno
Er gaat toch niets boven een potje sleutelen op je vakantie? Was genieten joh!
Menno
Je weet wat de engelsen zeggen hè? why fix it when it insn't broke.....
Maar ach.... nu mag ik iedere dag m'n lieftallige vrouw de auto intillen.
Maar ach.... nu mag ik iedere dag m'n lieftallige vrouw de auto intillen.
mooie foto's, lekker vette blubber daar!
gr.
peter
die ook maar eens een kijkje moet gaan nemen in Inor
gr.
peter
die ook maar eens een kijkje moet gaan nemen in Inor